Jawa Thumber
Fra : Hekto

Dato : 02-02-04 16:45

Ny 650cc thumber fra Jawa:

http://www.jawa.nl/jawa_modellen2003.htm
http://www.jawa.as

Tjaaaaa ... hvis man nu ikke kan li' Ural eller Dnjepr?
--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
semi-rockets ... no thanks!

Fra : Jakob D

Dato : 02-02-04 17:48

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT-13> wrote in message
> Ny 650cc thumber fra Jawa:
>
> http://www.jawa.nl/jawa_modellen2003.htm

Damn, hvor ser den skrabet og tarvelig ud.........
den er forhåbentlig billig..............

Jakob

Fra : Richard

Dato : 02-02-04 18:09

Hekto wrote:

Hej Brian,

> Ny 650cc thumber fra Jawa:

Ja tak skæbne; men spøjst at de laver en softchopper, nu hvor chopperne og
cruiserne er på vej ud af markedet - selv i DK med nogle års forsinkelse
ifht. Centraleuropa jvf. nyregistreringstallene for 2003...

> Tjaaaaa ... hvis man nu ikke kan li' Ural eller Dnjepr?

...så det er måske snarere det marked, de går efter

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Knorsfis

Dato : 02-02-04 18:50

Hekto <urxgb@urxgb.qxROT-13> wrote in message news:<bvlr9k$242v$5@news.cybercity.dk>...
> Ny 650cc thumber fra Jawa:
>
> http://www.jawa.nl/jawa_modellen2003.htm
> http://www.jawa.as

Den er da lidt fed af en Jawa at være...
Gad vide om det er en rotax-motor som sidder på den eller om det er
egen konstruktion...

Jesper

Fra : Martin Sørensen

Dato : 02-02-04 18:57

> Den er da lidt fed af en Jawa at være...
> Gad vide om det er en rotax-motor som sidder på den eller om det er
> egen konstruktion...

Når jeg læser lige under billedet, så ser jeg følgende:
'JAWA 650 cc met ROTAX motorblok'

Det er godtnok ikke dansk, men jeg tror da nok at jeg forstår det fint
alligevel.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Richard

Dato : 02-02-04 23:39

Martin Sørensen wrote:

> Når jeg læser lige under billedet, så ser jeg følgende:
> 'JAWA 650 cc met ROTAX motorblok'

> Det er godtnok ikke dansk, men jeg tror da nok at jeg forstår det fint
> alligevel.

...men cylinderen og resten af motoren, da

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK