Mc klubber omkring Kalundborg
Fra : Johnny Johansen

Dato : 01-02-04 16:01

Er der nogen herinde der ved hvilke Mc klubber der ligger i nærhenden af
Kalundborg Udover Mc 71 i selve Kalundborg?
Er der i øvrigt nogen herinde der kommer fra Kalundborg? Jeg er til flytter
fra Jylland, og jeg kender kun et par stykker via. arbejde der har MC.
Det kunne være hyggeligt med nogen at køre en tur sammen med en gang
imellem.

Hilsen Johnny

Fra : RacerNiels

Dato : 01-02-04 16:06

"Johnny Johansen" <ale@tele2adsl.dk> wrote in message
> Er der nogen herinde der ved hvilke Mc klubber der ligger i nærhenden af
> Kalundborg Udover Mc 71 i selve Kalundborg?

http://www.dmcn.dk/ er din ven

Har du købt dig noget at køre på efterhånden??

Niels
S FAU himmelblau
www.sqzuki.subnet.dk

Fra : Johnny Johansen

Dato : 01-02-04 16:09

> http://www.dmcn.dk/ er din ven
>

> Har du købt dig noget at køre på efterhånden??
>

> Niels
> S FAU himmelblau
> www.sqzuki.subnet.dk

Jeg skal prøve en Yamaha R6 og en Honda CBR 600 F4 d. 14 feb. hvis vejret
holder til den tid.
Det er dog helt sikkert at jeg skal ha købt en inden foråret.

Johnny

Fra : Bo-gsxR

Dato : 01-02-04 21:25

> Jeg skal prøve en Yamaha R6 og en Honda CBR 600 F4 d. 14 feb

hvilke årg.??
jeg har selv kun prøvet r6 2003 og f4 sport
men de var sku fede nok. R6 var nok den jeg ville vælge.
pokkers masse omdr.

bo-gsxR
http://dfm.nathue.dk/bogsxr

Fra : Johnny Johansen

Dato : 01-02-04 22:33

> hvilke årg.??
> jeg har selv kun prøvet r6 2003 og f4 sport
> men de var sku fede nok. R6 var nok den jeg ville vælge.
> [...]

Begge er fra 99. Yamahaen har gået 18.000 km og står med 4-2-1 Akrapovic
udstødning til 109.000. Det skal lige siges at den er rigtig flot og uden
skrammer. Er prisen helt gal?
Hondaen har gået 16.000 og står med samme udstødning, men med 2003 kåbe. Det
er en skadet cykel der bliver fuldstændig i standsat og kommer til at stå
som ny. Prisen er også 109.000 kr for den.
Jeg må sige jeg også hælder mest til R6´eren. :)

Hilsen Johnny

Fra : Bo-gsxR

Dato : 02-02-04 00:00

> [...]
> er en skadet cykel der bliver fuldstændig i standsat og kommer til at stå
> som ny. Prisen er også 109.000 kr for den.

i 99kostede de 136kkr / 133kkr. jeg kan ikk komme ind på dba.dk's mc'er lige nu,
men i sidste uge så jeg en gixxer 600 til 98.000 med 12.000km. og så synes jeg ikk
de er faldet særligt meget når man tænker på at de er 5 sæsoner gamle!!!
til den pris kan man næsten købe en gsxr750 '99 med sprøjt og 135hk. samme km.
og hvis org. potterne ikk følger med, er det et minus ( som måske kan sænke prisen lidt ).
Da mestersvinger.dk og synshallen ( SBI ) ikk godkender de eftermonterede potter.

er det hos en forhandler? Der er de jo ofte 10.000kr. dyrere, eller mere.
personligt ville jeg nok ikk særligt meget over 100.000kr. for en 99'er.
men det undre mig ikk, hvis det er det priserne for dem er, også i dba.dk
men 99 er som sagt 4 år siden. og kan have kørt 5 sæsoner. så de er ik nye mere!
det glemmer sælgerne hvist tit

har yamaha'en fået 18.000km service? olie osv. og som du ved, så skal alt være
i orden til den pris - Dæk, ( hvis kædekittet ikk har været skiftet! skal den snart )
luftfilter, skiver, klodser og div. væsker være nye.
og dyno udskrift da de forhåbentligt er dyset ind efter potterne! evt. jet-kit. og knfilter?
de bør ligge mellem 96-99hk. på hjulet begge to. med potter og dysning.

bo-gsxR

Fra : Johnny Johansen

Dato : 02-02-04 16:54

> [...]
jet-kit. og knfilter?
> de bør ligge mellem 96-99hk. på hjulet begge to. med potter og dysning.

Begge cykler er ved en forhandler
Yamahaen har fået 18.000 km service (stort), bla. nyt kædekit og helt nyt
bagdæk. Jeg ved ikke om den er dyset ind efter den nye udstødning, men det
regner jeg da med når det er ved en forhandler.
Hondaen regner jeg med også er ligeledes serviceret.
Begge cykler står ved Mc-Huset i Kølkær uden for Herning.

Hilsen Johnny

Fra : Jan Hansen

Dato : 01-02-04 18:01

"Johnny Johansen" <ale@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen herinde der ved hvilke Mc klubber der ligger i nærhenden af
> Kalundborg Udover Mc 71 i selve Kalundborg?

Ja, der er The other ones, som har klubhus i selve kalundborg, de er
supportere for HA. Politi og byråd er ikke specielt glade for at de holder
til i Kalundborg

Udenfor Kalundborg i Viskinge holder vist nogle supportere af Bandidos til.

> Det kunne være hyggeligt med nogen at køre en tur sammen med en gang
> imellem.

Jo, men du skal nok holde dig til MC 71, de andre er vist ikke gode at lege
med.

Fra : Armand

Dato : 02-02-04 21:19

> [...]
MC.
> Det kunne være hyggeligt med nogen at køre en tur sammen med en gang

Hva' er der nu galt med '71??

Engang lå der også en rimelig stor klub i Jyderup!

Hvilket arbejde/arbejdsplads forøvrigt?

--
Armand.

Fra : Johnny Johansen

Dato : 03-02-04 10:02

> [...]
> MC.
>
> Hva' er der nu galt med '71??
>
> Engang lå der også en rimelig stor klub i Jyderup!

Jeg er ansat på Novo Nordisk.

Hilsen Johnny

Fra : Ronni S?rensen

Dato : 03-02-04 13:09

> [...]
> fra Jylland, og jeg kender kun et par stykker via. arbejde der har MC.
> Det kunne være hyggeligt med nogen at køre en tur sammen med en gang

Hej Johnny..

ja jeg kommer fra kalundborg, men har taget turen den anden vej(fra
kalundborg til jylland) istedet for..
så vidt jeg ved er der kun 71'erne i kalundborg..

hvis du vil vide noget mere om R6 inden du køber, så prøv at køre ud
til søren hole ( mange gange DM guld og EM sølv i road racing på R6)
han ved ihvert fald noget om R6'ere, og er en flink gut som du nok kan
få nogle svar fra ang. R6'ere

Ronni

VFR 750/F '90

Fra : Johnny Johansen

Dato : 03-02-04 18:42

> [...]
> til søren hole ( mange gange DM guld og EM sølv i road racing på R6)
> han ved ihvert fald noget om R6'ere, og er en flink gut som du nok kan

Nu kender jeg ikke Søren Hole?
Er han motorcykelforhandler nu eller hussere han også her på NG?

Hilsen Johnny

Fra : Ronni S?rensen

Dato : 04-02-04 02:46

"Johnny Johansen" <ale@tele2adsl.dk> wrote in message news:<Z2RTb.3438$TR.1183@news.get2net.dk>...

> Nu kender jeg ikke Søren Hole?
> Er han motorcykelforhandler nu eller hussere han også her på NG?

Han har et auto elektro firma, men laver os biler og mc, har bla. rullefelt..
tror ik han sælger mc'er.. laver dem kun

Ronni