OT - bronzering
Fra : Denise

Dato : 31-01-04 09:46

Hej
Undskyld et OT emne, det skal ikke ske igen , men I er så mange herinde
og I ved alt muligt mærkeligt. Er der nogle der ved hvor man kan få
bronzeret ting i nærheden af København. For mange år siden lå der er sted i
Rødovre, men det er der ikke mere. Jeg skal have bronzeret en vandhane og
har ledt og søgt alle steder.

--
Hilsen Denise
http://dfmc.dk/Denise_Reindel

Fra : Futte & Co.

Dato : 31-01-04 12:18

"Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> wrote in message
> [...]
> Rødovre, men det er der ikke mere. Jeg skal have bronzeret en vandhane og

Hej Denise

Spørg hos Croma , Sofielundsvej 58, 2600 Glostrup, 4396 1643 (speciale : mc
& auto dele)
Og det var da en motordel du skulle ha' behandlet, var'ed ik'

Hvis de ikke selv kan, kender de sikkert et andet sted der så kan løfte
opgaven

--
Jørgen , Brøndby, med sorte fingre
CB550F , den fine årgang 1975, lettere adskildt

Fra : Denise

Dato : 01-02-04 10:23

> [...]
> Og det var da en motordel du skulle ha' behandlet, var'ed ik'
>
> Hvis de ikke selv kan, kender de sikkert et andet sted der så kan løfte

Hej Jørgen
Tak, jeg vil ringe til dem i morgen og se om de har nogle idéer

--
Hilsen Denise
http://dfmc.dk/Denise_Reindel