Juhuuu! Forløbig værdiansættelse af FJ1100
Fra : Torben Scheel

Dato : 29-01-04 12:07

Min motorcykel er af guld!

Told&Skat siger den er 48.000kr. værd - men den er jo også kun 20 år gammel.
At betale ved kasse 1 : 30.331kr. Hulk.

Nogen der har et indregistreret stel til en FJ1100 de vil sælge for 20.000?

Torben

Fra : Thomas

Dato : 29-01-04 15:43

Der er 2 stk. til salg i den blå avis der begge koster ca 48.000.. Desuden
har folmers mc en uden afgift 19.000,- , hvor der står plus afgift 30.000,-
, så jeg tror ikke at Told og skat har ramt helt ved siden af

Mvh

Thomas

Fra : Torben Scheel

Dato : 29-01-04 17:32

"Thomas" <bambanosREMOVE@hotmail.com> wrote in message
> [...]
30.000,-
> , så jeg tror ikke at Told og skat har ramt helt ved siden af

Næh - den er åbenbart så gammel at den ikke falder i værdi længere. Det
irriterende er bare at jeg kan finde en der er registreret i 2002 for
25.000,- og andre der er en del lavere. Men en del af 2003 afgifterne
ligger dog rigtig nok på 30.331 der svarer til en værdi på 18.000 "rå".

Jeg skulle bare af med det. Sorry gruppe!

vh
Torben

Fra : S.G

Dato : 31-01-04 05:39

> irriterende er bare at jeg kan finde en der er registreret i 2002 for
> 25.000,- og andre der er en del lavere. Men en del af 2003 afgifterne
> ligger dog rigtig nok på 30.331 der svarer til en værdi på 18.000 "rå".

Tag det med til vurderingen.. De skal de nok lave et retfærdigt nedslag på.

Fra : Bofar FJ1100

Dato : 29-01-04 18:28

"Thomas" <bambanosREMOVE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
30.000,-
> , så jeg tror ikke at Told og skat har ramt helt ved siden af

Hej Torben

Sådan er det jo når man vil køre godt.

Jeg har et stel uden papirer det må du få billigt :).

Bofar

Fra : Armand

Dato : 30-01-04 21:31

> Min motorcykel er af guld!
>
> Told&Skat siger den er 48.000kr. værd - men den er jo også kun 20 år
> gammel.

Uanset alderen, så holder T&S' prisopfattelse rimeligvis vand i min
opfattelse!?
Sagt på en anden måde: Du burde kunne have anet at skulle slippe ~33.000,-
før købet (jvf. tommelfingerregelen om 2/3 af brugtprislejet) :-/

--
Armand.

Fra : Torben Scheel

Dato : 31-01-04 08:32

> [...]
> Sagt på en anden måde: Du burde kunne have anet at skulle slippe ~33.000,-
> før købet (jvf. tommelfingerregelen om 2/3 af brugtprislejet) :-/

Jojo - det var da med i beregningen. Men jeg har lært at man aldrig skal
holde op med at håbe

Forskellen betyder nok bare registrering i november i stedet for maj

vh
Torben