Hvad med HMT??
Fra : Gorba

Dato : 28-01-04 10:35

Hej NG.

Er der nogen der skal af sted til HMT (Hamburger Motorrad Tage) her på lørdag.
Se evt. http://www.hamburger-motorrad-tage.de/index.htm
De har vist jubilæum i år

/hilsen Gorba
der glæder sig til på lørdag med bikes, babes and stuff.

Fra : GRISEN

Dato : 28-01-04 11:51

Gorba wrote:

> Er der nogen der skal af sted til HMT (Hamburger Motorrad Tage) her på
lørdag.

Ville gerne til HMT og forbi en Louis... men har ingen
transportmuligheder.
Hvis nogen kører derned (fra Sjælland) og har en plads til overs, såå....

*
Jan

Fra : Niels S.

Dato : 28-01-04 12:50

Vi er 2 der tager afsted lørdag morgen (ca. 06.00) fra Amager. Vi kører ned
til Louis Giga Store først og derefter ud på messen. Returnering med færgen
fra Puttgarden 19.20.
Vi kan sagtens have et parstykker mere i bilen, så det er bare om at hoppe
på og jo flere vi er jo billigere bliver det pr. mand.

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : GRISEN

Dato : 28-01-04 13:27

Niels S. wrote:

> Vi er 2 der tager afsted lørdag morgen (ca. 06.00) fra Amager.

Cool, jeg vil meget gerne have den ene plads.
Skal vi aftale nærmere via mail?

*
Jan
grisen @ grisen .org

Fra : Niels S.

Dato : 28-01-04 20:21

GRISEN skrev

> Skal vi aftale nærmere via mail?

Jep. Har sendt dig en mail privat.

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Martin Pedersen

Dato : 28-01-04 22:29

"Niels S." <block@spam> wrote in message
> [...]
> Vi kan sagtens have et parstykker mere i bilen, så det er bare om at hoppe
> på og jo flere vi er jo billigere bliver det pr. mand.

Såfremt der stadig er en plads tilbage er jeg klar.
Har gået og ærget mig lidt over at det ikke var muligt at komme derned og så
åbner muligheden sig...

Mvh
Martin Pedersen

P.S. En nærmere aftale via mail her ville nok også være rart

P.P.S hvis denne besked kommer 2 gange er det fordi sunsite driller.

Fra : CBR-DK

Dato : 28-01-04 20:21

"Niels S." <block@spam> skrev i en meddelelse
> [...]
> Vi kan sagtens have et parstykker mere i bilen, så det er bare om at hoppe
> på og jo flere vi er jo billigere bliver det pr. mand.

Hej Niels

Er der også plads til mig ?

Jeg havde tænkt mig at køre derned på lørdag og derfor tilbudt kammierne fra
klubben plads i bilen - men åbenbart
har vinteren lagt sig for tungt over dem - for ingen har meldt tilbage om
deltagelse.
At køre alene er både kedeligt og lidt for dyrt - så hvis jeg kunne komme
med på delebasis så ville det være helt fjong.

Melder du tilbage på e-mail (husk at fjerne "remove-this" i min e-mail
adresse) hvad det ender med?

Kommer også fra Amager

mvh. Kim / CBR1000F
Tårnby MC78

Fra : Martin Pedersen

Dato : 28-01-04 22:00

> [...]

Såfremt der stadig er en plads tilbage er jeg klar.
Har gået og ærget mig lidt over at det ikke var muligt at komme derned og så

P.S. En nærmere aftale via mail ville nok være rart

Fra : HardKaare

Dato : 28-01-04 12:19

Jeps. Regner med at drøne derned lørdag. Håber på at kunne lave et par kup.

--
:: HardKaare
SV650

Fra : Tommy Fer

Dato : 28-01-04 15:48

"Gorba" <jpg@tcnmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> De har vist jubilæum i år
>
> /hilsen Gorba
> der glæder sig til på lørdag med bikes, babes and stuff.

Jeg rykker dernedaf i fyldt bil søndag....

mvh Tommy Fer

Fra : Kåre Nejmann

Dato : 28-01-04 22:17

jpg@tcnmail.dk (Gorba) wrote:

>Er der nogen der skal af sted til HMT (Hamburger Motorrad Tage) her på lørdag.
Jep! Vi bliver fire, der følges ad.

--
Kåre - med d.f.m. t-shirt sæføli!

Fra : Ukendt

Dato : 29-01-04 23:00

Vi har fyldt en hel bus - fra Haderslev (MC Kaffepunch)

Mvh Jan Petersen