DMCN er på banen i nyt design og med ny fu~
Fra : Peter Hasselbalch

Dato : 25-01-04 22:22

Så blev vi endelig færdige med 1. etape af "Det Ny DMCN".
Vi har lagt det på plads på www.dmcn.dk og inviter hermed til "fernisering".

Kom og kig og giv din mening tilkende på afstemningen.

Hilsen de 4 redaktører:

Lars T Thomsen (DMCN#704)
Martin Poll (DMCN#512)
Thomas Makro (DMCN#280)
Peter Hasselbalch (DMCN#2)

Fra : Jes Vestervang

Dato : 25-01-04 22:50

Peter Hasselbalch wrote:

> Så blev vi endelig færdige med 1. etape af "Det Ny DMCN".
> Vi har lagt det på plads på www.dmcn.dk og inviter hermed til
> "fernisering".

Plejer der ikke at være drikkevarer til den slags?

> Kom og kig og giv din mening tilkende på afstemningen.

Smukt

> Lars T Thomsen (DMCN#704)
> Martin Poll (DMCN#512)
> Thomas Makro (DMCN#280)
> Peter Hasselbalch (DMCN#2)

*klap*-*klap*-*klap*
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Peter Hasselbalch

Dato : 25-01-04 23:32

> Plejer der ikke at være drikkevarer til den slags?

Du har hermed fået en cyber-drink Håber den smagte...

--

Mvh Peter HH
DMCN#2 - CBR600F4

Fra : Jes Vestervang

Dato : 26-01-04 12:04

Peter Hasselbalch wrote:

> Du har hermed fået en cyber-drink Håber den smagte...

*lol* Den var lidt luftig
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Hekto

Dato : 25-01-04 22:58

Peter Hasselbalch wrote in

B ø ø ø ø ø l g e e e ! ! !

Det er blevet godt!

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
semi-rockets ... no thanks!

Fra : RacerNiels

Dato : 25-01-04 23:18

"Peter Hasselbalch" <peter@hasselbalchs.dk> wrote in message
> Så blev vi endelig færdige med 1. etape af "Det Ny DMCN".
> Vi har lagt det på plads på www.dmcn.dk og inviter hermed til
"fernisering".

Det ser fjong ud

Hvor er Holsted MC blevet af? Jeg har ikke fået afgivet mine anbefalinger
endnu.

Niels
S FAU himmelblau
www.sqzuki.subnet.dk

Fra : Claus Ruglund Jakobs~

Dato : 26-01-04 07:11

"RacerNiels" <s991793@student.dtu.SKRID.MAKKER.dk> skrev i en meddelelse
> "fernisering".
>
> Det ser fjong ud
>
> Hvor er Holsted MC blevet af? Jeg har ikke fået afgivet mine anbefalinger
> endnu.
Det er nærmest osse ligemeget, hvis man ellers kan tro på rygtet, som siger
at Holsted MC snart lukker(det kniber vist for ham at få det til at løbe
rundt)

--
Mvh Claus

Fra : RacerNiels

Dato : 26-01-04 07:21

"Claus Ruglund Jakobsen" <claus_ruglund*nospam*@jakobsen.tdcdasl.dk> wrote
in message news:Qb2Rb.542> Det er nærmest osse ligemeget, hvis man ellers
kan tro på rygtet, som siger
> at Holsted MC snart lukker(det kniber vist for ham at få det til at løbe
> rundt)

DOH! Han var ellers super flink og jeg har en rulning til gode

Niels
S FAU himmelblau
www.sqzuki.subnet.dk

Fra : Ped

Dato : 26-01-04 00:07

Peter Hasselbalch wrote:
> Så blev vi endelig færdige med 1. etape af "Det Ny DMCN".
> Vi har lagt det på plads på www.dmcn.dk og inviter hermed til "fernisering".
>
> Kom og kig og giv din mening tilkende på afstemningen.

Tillykke! MEGET flot design!
Eneste anke: Overskrifterne på. f.eks. blokkene i undermenuen
"Produkter" er svært læselige med de almindelige små (sorte) bogstaver
på den forholdsvis mørke baggrund. Der ville være mere sammenhæng i
siden som helhed, hvis overskrifts"barren" var mørk med hvid skrift (som
f.eks. på forsiden) og så et eller andet andet til linie 2. Men flot,
flot design, og jeg kan godt lide farvevalget.

Jens L. Pedersen
GPZ 1100

Fra : Ninja Rider

Dato : 26-01-04 00:21

Hejsa

> Så blev vi endelig færdige med 1. etape af "Det Ny DMCN".
> Vi har lagt det på plads på www.dmcn.dk og inviter hermed til "fernisering".

Er du da tosset der er sket ændringer. Flot arbejde!

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
Don't take life to serious......

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 26-01-04 01:55

Peter Hasselbalch wrote:

> Så blev vi endelig færdige med 1. etape af "Det Ny DMCN".
> Vi har lagt det på plads på www.dmcn.dk og inviter hermed til
> "fernisering".

Det ser godt ud drenge! Det kan I godt være stolte af.

Jeg undrer mig dog over hvorfor jeg er røget af DMCN listen. Jeg er ret
sikker på at jeg stod på den på et tidspunkt... Men jeg kan ikke finde mig
selv mere

--
Tony
Fazer 1000

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 26-01-04 02:06

Tony Lorentzen wrote:

> Det ser godt ud drenge! Det kan I godt være stolte af.

Jeg har dog en enkelt bemærkning - og det er, at man har valgt at lave sitet
frames-baseret (som tidligere). Personligt synes jeg det er irriterende at
man ikke kan bookmarke siderne. Derudover får man også problemet når man vil
bruge sin "back"-knap som man er nødt til at trykke på flere gange for at
komme tilbage til foregående side.

Ellers synes jeg såmænd at designet er nydeligt og sobert - og det nye logo
er bestemt heller ikke ringe.

OG - ikke mindst er det godt at se at I har automatiseret
oprettelses-processen.

--
Tony
Fazer 1000

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 26-01-04 07:37

"Peter Hasselbalch" <peter@hasselbalchs.dk> writes:

> Så blev vi endelig færdige med 1. etape af "Det Ny DMCN". Vi har lagt
> det på plads på www.dmcn.dk og inviter hermed til "fernisering".
>
> Kom og kig og giv din mening tilkende på afstemningen.

Done. (Jeg svarede Rigtig Godt)

--
Mikkel | It's hard being a drunk... It takes commitment!
motortosse.dk | E.H. - Bottom Live 2003

Fra : Thorstein

Dato : 26-01-04 08:39

Generelt meget flottere end det gamle

Jeg svaner dog en mulighed for at søge på sitet ? Alternativt en Webmap

/ Thorstein

Fra : Wheeler

Dato : 26-01-04 15:56

Kom og kig og giv din mening tilkende på afstemningen.

[Klip]

Super!

Bryder mig dog ikke om de tre forrestkørende motorcyklister på
"indgangsbilledet" :-/
--

Wheeler
http://link.dfmc.dk/26

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 26-01-04 17:21

> [...]

> "fernisering".
>
> Kom og kig og giv din mening tilkende på afstemningen.

Være hermed gjort
("rigtig godt", når nu der ikke er mulighed for noget bedre)

Dejlig side at komme ind på - sådan "fornemmelsen" af den.
Farvevalg, overskuelighed, konsekvens i top.

Bittesmule malurt:
Frames? Hvad med et link a´la: "Bookmark denne side"? (Og ellers er der vel
også noget java der kan holde sammen på det?)
Sort skrift på mørkeblaa bund er ikke nemt læseligt.

--
Arne Lorenzen / http://www.dfmc.dk/?id=183

Fra : Thomas Makro

Dato : 27-01-04 18:59

On 26 Jan 2004 16:21:19 GMT, Arne Lorenzen
<alo@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> wrote:

>Bittesmule malurt:
>Frames? Hvad med et link a´la: "Bookmark denne side"? (Og ellers er der vel
>også noget java der kan holde sammen på det?)
>Sort skrift på mørkeblaa bund er ikke nemt læseligt.

På alle redaktørernes vegne: Tak for roserne - også til jer andre.

Mht. frames, så har (også) det emne været diskuteret frem og tilbage.
Pga. DMCNs kompleksitet, er det stort set umuligt at lave sitet uden.
Der er både fordele og ulemper ved frames. Og netop på så stort et
site som DMCN er, tro det eller ej, overskygger fordelene ulemperne.
En af ulemperne er, som du skriver, at man ikke umiddelbart kan linke
til en bestemt side i framesettet. Som I kan se på aktivitetslisten
(linket er på forsiden), er det noget vi er opmærksomme på, og som vi
senere vil tage stilling til. Nu tager vi os en god lang pause fra
DMCN, mens I kommer med forslag til forbedringer. På et senere
tidspunkt vil vi mødes igen og samle op på alle trådene.

Både i går og i dag har jeg fået flere mails med korrektioner til
links-samlingen, samt nye links. Det er helt overvældende så mange der
har brugt tid på det. Det glæder mig at der er flere af jer der gerne
giver en hånd med - bliv endelig ved med det!

Skulle der være en af jer der har fået lyst til at blive redaktør på
DMCN, eller hjælpe til på anden vis, så smid en mail:
http://www.dmcn.dk/global/SendmailForm.asp

FAQ'en er stadig lidt tynd - og det på trods af at alt for mange
spørgsmål stadig går igen og igen her på DFM. Det er verdens nemmeste
job at være emne-redaktør, man skal blot kopiere sætninger her fra DFM
og placere dem i sit emne på FAQen. Gerne krydret lidt med sine egne
ord mv. Det tager ikke lang tid, og man gør noget positivt for
motorcyklisterne.

--
Thomas Makro, DMCN #280
Honda VFR 750 F

Fra : Denise

Dato : 26-01-04 18:16

> [...]
"fernisering".

> Kom og kig og giv din mening tilkende på afstemningen.

Virkelig flot, med godt overblik og gode farver
Godt gået

--
Hilsen Denise
http://dfmc.dk/Denise_Reindel

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 26-01-04 23:08

> [...]

> Vi har lagt det på plads på www.dmcn.dk og inviter hermed til "fernisering".
>
> Kom og kig og giv din mening tilkende på afstemningen.

Det ser rigtig godt ud.

Der er bare een ting jeg undrer mig lidt over: har I ført max 9
anmeldelser over på værkstederne? - min og flere andre anmeldelser jeg
husker af Lydmuren er der nemlig ikke!

/Kai, DMCN#3, DFM oldermand

Fra : Peter Hasselbalch

Dato : 27-01-04 13:51

Kai Harrekilde-Petersen <khp@harrekilde.dk> wrote in message news:<uektmfjqr.fsf@harrekilde.dk>...

> Der er bare een ting jeg undrer mig lidt over: har I ført max 9
> anmeldelser over på værkstederne? - min og flere andre anmeldelser jeg
> husker af Lydmuren er der nemlig ikke!

Det skyldes (som skrevet står på forhandleranmeldelsessiden) at
anmeldelser der er mere end 3 år gamle betragtes som forældede.
Det er indført idet det kan være svært at retfærdiggøre, at 5-6 år
gamle indtryk bare står til troende.
Altså: Der må nye anmeldelser til, som kan give et "frisk" syn på
forhandleren/værkstedet.
Jeg har gennem tiden fået henvendelser fra flere forhandlere, der har
bedt mig slette alle anmeldelser af en forhandler, fordi der nu var
sket store ændringer i bemanding eller lignende, men har afslået det.
Kompromisset er at anmeldelser er forældede efter 3 år. Såååeeeh: Fat
tastaturet og kom med opdaterede oplevelser af jeres
forhandlere/værksteder. Husk at det er til alles gavn/glæde at vi kan
se hvad man skal undgå, og hvad man skal prøve...

> /Kai, DMCN#3, DFM oldermand

/Peter, DMCN#2, DFM tip-oldermand

Fra : anders majland

Dato : 27-01-04 14:39

> Det skyldes (som skrevet står på forhandleranmeldelsessiden) at
> anmeldelser der er mere end 3 år gamle betragtes som forældede.

Måske det var en ide at skrive til de skribenter hvis indlæg udgår. Har
man lavet en positiv anmeldelse kommer man der jo nok stadig selvom ens
anmeldelse er mere end 3år gammel og kan stadig have en interesse i at
omtale "ens" pusher positivt.

> Jeg har gennem tiden fået henvendelser fra flere forhandlere, der har
> bedt mig slette alle anmeldelser af en forhandler, fordi der nu var
> sket store ændringer i bemanding eller lignende, men har afslået det.

Man kunne måske lade dem komme til orde i en generel kommentar ligesom
de kan kommentere de enkelte indlæg.

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 27-01-04 19:49

peter@hasselbalchs.dk (Peter Hasselbalch) writes:

> Det skyldes (som skrevet står på forhandleranmeldelsessiden) at
> anmeldelser der er mere end 3 år gamle betragtes som forældede.

Ah, OK. Men det krævede at jeg faktisk _læste_ det der stod på dmcn,
istedet bare for at surfe rundt på siderne for at vurdere det rent
grafiske indtryk

> /Peter, DMCN#2, DFM tip-oldermand

Nix, Peter. Hylle fik oprettet gruppen, jeg postede først, og Uffe
mobbede alle de andre for at en "nordmand"(*) fik det første ord i dfm.

Sådetså.

*) Jeg var bosat i Oslo på det tidspunkt, og postede derfor med en .no
email adresse.

/Kai

Fra : Peter Hasselbalch

Dato : 28-01-04 22:04

snip.....

> [...]
> Sådetså.
> *) Jeg var bosat i Oslo på det tidspunkt, og postede derfor med en .no

Ja - du burde jo holde dig til de svenske og norske nyhedsgrupper, når du
aldrig har bopæl i dk

Anyway Oldermand: Jeg bøjer mig i støvet for din overmenneskelige status...

CU suddenly

Peter HH
CBR600F4 - DMCN#2
Red. DMCNs Forh.- og MC-anm. sider
Privat: www.hasselbalchs.dk

Fra : J.C.Kløve

Dato : 27-01-04 01:17

Så var det lige at Peter Hasselbalch Skrev

Rigtig fint!

--
Dun@nt
XJ600 - 51J - der kan købes..