Rossi's M1-debut på Sepang...
Fra : MKS - 74

Dato : 24-01-04 16:15

http://images.motograndprix.com/multimedia2/261/261162.wmv

--
-Michael
Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:
http://62.79.120.117/

Fra : Anders Thorup

Dato : 24-01-04 16:28

MKS - 74 wrote:
> http://images.motograndprix.com/multimedia2/261/261162.wmv

Cool klip.
Det er altså lige før man får våde pletter i bukserne af den lyd

MVH / Best Regards
Anders Thorup
Suzuki GSX 250 EX
Http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Anders_Thorup

Fra : RacerNiels

Dato : 24-01-04 17:52

"Anders Thorup" <Nospam@it.dk> wrote in message
> Cool klip.
> Det er altså lige før man får våde pletter i bukserne af den lyd

Jaja, Anders - hold your horses!

Utroligt så grimme Rossis solbriller er 8-]

/Niels
S FAU himmelblau

Fra : M. Høy

Dato : 24-01-04 17:55

"Anders Thorup" <Nospam@it.dk> skrev i en meddelelse

> Cool klip.
> Det er altså lige før man får våde pletter i bukserne af den lyd

> [...]

Hej

Hehe, jeg har lige svinet stol og bord til :-/ - mindre uheld

Mvh.

M. Hoey
(Suzuki GT750A)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=234

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 25-01-04 00:20

> [...]
>
> Cool klip.
> Det er altså lige før man får våde pletter i bukserne af den lyd

....efter advarslerne fik ja da lige sprættet en pose op at sidde på......
Men han stiger jo af som var det en damecykkel

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mvh

Fra : GRISEN

Dato : 25-01-04 00:57

On Sat, 24 Jan 2004 16:15:05 +0100, MKS - 74 <priller@tiscali.dk>
wrote:

>http://images.motograndprix.com/multimedia2/261/261162.wmv

Hvorfor er der ikke så fed lyd, når man ser race på Eurosport? :(

*
Jan

Fra : Hekto

Dato : 25-01-04 10:21

GRISEN wrote in news:7g1610d21o4bulf5g9o808kp9msca2kesf@4ax.com:

> Hvorfor er der ikke så fed lyd, når man ser race på Eurosport? :(

Eurosport viser racerløb. De sælger ikke Honda!
Reklame styrer!

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
semi-rockets ... no thanks!

Fra : Susanne og Jesper Mi~

Dato : 25-01-04 10:39

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT-13> skrev
> Eurosport viser racerløb. De sælger ikke Honda!

Det gør Yamaha heller ikke

--
Susanne

Fra : MKS - 74

Dato : 25-01-04 13:13

On 25 Jan 2004 09:21:01 GMT, Hekto <urxgb@urxgb.qxROT-13> wrote:

>Eurosport viser racerløb. De sælger ikke Honda!

*LOL* - Kærlighed gør blind siger man....det gør had åbenbart også

Fra : Hekto

Dato : 25-01-04 18:11

MKS - 74 wrote in news:ckc710p45mieccvqv4hf86p4ii91boofg6@4ax.com:

> *LOL* - Kærlighed gør blind siger man....det gør had åbenbart også

Svar til flere:

Nå ja, han kører Yamaha, for tiden!
Gør det en forskel? ;0)

Fra : MKS - 74

Dato : 25-01-04 19:00

On 25 Jan 2004 17:10:52 GMT, Hekto <urxgb@urxgb.qxROT-13> wrote:

>Nå ja, han kører Yamaha, for tiden!
>Gør det en forskel? ;0)

And....fumbleeeeee

Ja da,det gør pænt stor forskel,ikke _mindst_lydmæssigt .

Fra : Hekto

Dato : 25-01-04 19:07

MKS - 74 wrote in news:br0810lmsr7q4tseet5jvv47hgbh8rhtmk@4ax.com:

> And....fumbleeeeee

Du hører for meget Spike Jones!!!

Fra : Armand

Dato : 26-01-04 01:51

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT-13> skrev i en meddelelse

> Du hører for meget Spike Jones!!!

Hæ!
Selvom det efterhånden er længe siden jeg har haft S.J.-vinylen fremme,
mener jeg bestemt at det nu engang var "Bumblebee" :-|

Andet citat fra "Dance of the hours":
" *wroooom* - P-38! ??? Where dit that come from?"

--
Armand.

Fra : Hekto

Dato : 26-01-04 09:43

"Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote in

> [...]
> mener jeg bestemt at det nu engang var "Bumblebee" :-|
>
> Andet citat fra "Dance of the hours":
> " *wroooom* - P-38! ??? Where dit that come from?"

Pas nu på! Lige om lidt skal vi også forklare hvem Spike Jones var!

Fra : RacerNiels

Dato : 26-01-04 10:12

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT-13> wrote in message
> Pas nu på! Lige om lidt skal vi også forklare hvem Spike Jones var!

Hvem er Spike Jones? Jeg kender kun Indiana Jones og Spyke læderdragter...
:-?

Niels *født allersidst i 70'erne*

Fra : Hekto

Dato : 26-01-04 10:45

"RacerNiels" <s991793@student.dtu.SKRID.MAKKER.dk> wrote in

> Hvem er Spike Jones? Jeg kender kun Indiana Jones og Spyke
> læderdragter...
>:-?
>
> Niels *født allersidst i 70'erne*

Poor you!!!!

http://www.spikejones.net/jones.html

Fra : Armand

Dato : 28-01-04 00:43

"RacerNiels" <s991793@student.dtu.SKRID.MAKKER.dk> skrev i en meddelelse
> "Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT-13> wrote in message
>
> Hvem er Spike Jones? Jeg kender kun Indiana Jones og Spyke læderdragter...
> :-?

Amerikansk kapelmester fra 50'erne, og som havde hang til alternative
lydvirkemidler - á f.eks. taktfaste seksløber-skud!

--
Armand.

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 29-01-04 21:43

> [...]
>
> Amerikansk kapelmester fra 50'erne, og som havde hang til alternative
> lydvirkemidler - á f.eks. taktfaste seksløber-skud!

....koklokker, sporvognsklokker, kirkeklokker, osteklokker....
Find selv på ALT indefor horn, blæsere, slagtøj samt stort set alt, du kan
forestille dig ! Og så liiiige lidt til....
Kan vel kalde ham en meget taktfast Jerry Lewis - synd han er røget i
glemmebogen.

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mvh

Fra : RacerNiels

Dato : 30-01-04 15:38

"Jesper Hedegaard" <jo-tak-til.spam@fis-af.dk> wrote in message
> ...koklokker, sporvognsklokker, kirkeklokker, osteklokker....
> Find selv på ALT indefor horn, blæsere, slagtøj samt stort set alt, du kan
> forestille dig ! Og så liiiige lidt til....

Jaså...

> Kan vel kalde ham en meget taktfast Jerry Lewis - synd han er røget i
> glemmebogen.

Hvis han var lige så plingeling i klokken som hende i TVavisen forleden, gør
det vist ikke noget at han er røget i glemmebogen =

/Niels *Guns n' Roses - dét ved man sq hvad er!!*

Fra : Ukendt

Dato : 25-01-04 16:47

Jeg har forsøgt via mail at forklare eurosport at en væsentlig del af MotoGP
er lyden, så de godt kunne holde kæft en gang imellem, men det virkede ikke.

--
Poul B-H
Honda MC21 NSR250SE

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 25-01-04 08:58

MKS - 74 wrote:
> http://images.motograndprix.com/multimedia2/261/261162.wmv

Til sidste i klippet er Rossi igang med at vise Burgess og en Yamaha
teknikker hvad der skal ændres for at han kan "kravle" ordentligt frem og
tilbage på Yamaha`en, det ser ikke ud til at passe teknikker ret godt

Uofficielle omgangs tider fra motogp.com

Honda tider (efter 3 dages test)
Max Biaggi - 2'02.585 (50 laps)
Sete Gibernau - 2'02.7
Tohru Ukawa - 2'03.2 (76 laps)
Nicky Hayden - 2'03.2 (68 laps)
Colin Edwards - 2'03.3 (38 laps)
Makoto Tamada - 2'03.5 (30 laps)

Yamaha tider (efter 1 dags test)
Valentino Rossi - 2'03.80 (58 laps)
Carlos Checa - 2'04.10 (53 laps)
Marco Melandri 2'05.40 (48 laps)
Norick Abe - 2'05.84 (50 laps)

Rossi er hurtiger end især Checa som har været med på M1 vognen fra starten,
ikke dårligt.
3/10 op til den langsomste Honda tid !!!

--
Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + Klappersaki KLR250 + MZ TS250/2)

Fra : MKS - 74

Dato : 25-01-04 13:16

On Sun, 25 Jan 2004 08:57:57 +0100, "D@n Dethlefsen"
<sotaOSTEN@tdcadsl.dk> wrote:

>Rossi er hurtiger end især Checa som har været med på M1 vognen fra starten,
>ikke dårligt.
>3/10 op til den langsomste Honda tid !!!

Jeg troede egentlig at du i henhold til :

<http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&selm=3f7c87a7%240%2448895%24edfadb0f%40dtext02.news.tele.dk>

Ville være en smule skuffet over den video

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 25-01-04 13:38

MKS - 74 wrote:

> Jeg troede egentlig at du i henhold til :

<http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&selm=3f7c87a7%240%2448895
%24edfadb0f%40dtext02.news.tele.dk>

> Ville være en smule skuffet over den video

Husk også lige at Rossi ikke har kørt i to måneder...
--
Regards Rune
www.Bandit600RR.dk

Fra : MKS - 74

Dato : 25-01-04 13:49

On Sun, 25 Jan 2004 13:38:07 +0100, "Rune \(Bandit600RR\)"
<RURremovethis@tele2adsl.dk> wrote:

>Husk også lige at Rossi ikke har kørt i to måneder...

Det har nu ikke meget med det at gøre,men mere med visse temmelig
iøjnefaldende bogstaver på såvel Rossi's læderlap som på M1'eren...det
går iøvrigt også fint på 2.dagen,Rossi er nede i 2:03.17. Tiderne i
øjeblikket betyder dog ikke så meget,early days yet,Rossi er ny på
M1'eren og Honda har endnu ikke indsat deres 2004 spec cykel.

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 25-01-04 17:24

MKS - 74 wrote:

> Jeg troede egentlig at du i henhold til :

<http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&selm=3f7c87a7%240%2448895
%24edfadb0f%40dtext02.news.tele.dk>

> Ville være en smule skuffet over den video

Ja, jeg må nok indrømme at jeg ikke havde regnet med at Rossi ville
reklamere for tobak (set i forhold til de "rygter" der havde været med Rossi
& tobaksreklamer, men det er måske bare en fjer der er blevet til en
hønsegård !!!).

Fra : MKS - 74

Dato : 25-01-04 19:11

On Sun, 25 Jan 2004 17:23:39 +0100, "D@n Dethlefsen"
<sotaOSTEN@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>reklamere for tobak (set i forhold til de "rygter" der havde været med Rossi
>& tobaksreklamer, men det er måske bare en fjer der er blevet til en

Egentlig er jeg temmelig ligeglad med hvad præcist han har udtalt om
sit forhold til cigaretsponsorater,men det er lidt morsomt at se alle
de bortforklaringer fra Rossi-fans der førhen har haft travlt med
netop at lægge vægt på hans aversion mod tobak og nu forsøger at
bagatellisere samme...Yamaha bevæger sig iøvrigt lige på grænsen med
deres nuværende fortolkning af hvad man kan og ikke kan i relation til
tobaksreklamer.

http://crash.net/uk/en/news_view.asp?cid=6&nid=84145

Fra : Bo-gsxR

Dato : 25-01-04 15:04

> http://images.motograndprix.com/multimedia2/261/261162.wmv

FANTASTISK lyd
;.-)))))))))

men mon han bruger en understøttet gearskifte funktion a la
"air-shifter". Jeg synes de går rimlig hurtige de skift.

bo-gsxR

Fra : MKS - 74

Dato : 28-01-04 10:29

On Sat, 24 Jan 2004 16:15:05 +0100, MKS - 74 <priller@tiscali.dk>
wrote:

Randy Mamola har en kommentar til den 1. test her :

http://motograndprix.tiscali.com/en/motogp/index.html?menu=news_info&news_id=11404&page=1

Hvis man keder sig helt _ekstremt_ meget så kan man se _hvor_ meget
diskussion en simpel test kan give anledning til :

http://crash.net/uk/en/forum.asp?cid=6&nid=84371

--
-Michael
Daijiro Kato in memoriam : http://62.79.120.117/Daichan.avi

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 28-01-04 11:49

MKS - 74 <priller@tiscali.dk> writes:

> Hvis man keder sig helt _ekstremt_ meget så kan man se _hvor_ meget
> diskussion en simpel test kan give anledning til :
>
> http://crash.net/uk/en/forum.asp?cid=6&nid=84371

*LOL* Der går ikke mange indlæg før de bliver sure.

"Is Rossi riding a better M1? Maybe. Would Rossi be faster than you
on a moped? Yes"

Og det prompte svar:

"next thing you know VR is faster in a wheelchair than my son's VW
Golf... I do not know what Rossi puts in his mail to his fans, but
I'd sure like to try smoking some of it..."

Derefter udvikler det sig til en ren pro/anti Rossi diskussion.
Ret festlig.

--
Mikkel | It's hard being a drunk... It takes commitment!
motortosse.dk | E.H. - Bottom Live 2003