Afmontering af sæde på Boldór...
Fra : ">> Allan

Dato : 23-01-04 21:32

Hvordan f*nden får jeg sædet af min CB1100 Boldor?
Skal have ladet på batteriet - og derfor have sædet af... det sidder med de
to bolte i siden ja - og hvor mere?

Ja - jeg køber en Haynes eller Clymer når pengene er til det
--
Med Venlig Hilsen
Allan Rasmussen

Fra : Henning Uhre

Dato : 23-01-04 23:21

mener at du bare skal trække det hele lidt bagud og opad (anderøven og
håndtag sidder skruet fast på sædet)
så det hele er i et stykke baglygten følger ikke med af

Hvis du skal købe Clymer så prøv http://www.danbbs.dk/~bbb/ BIRGERS BILLIGE
BILBØGER

Ellers er der lidt tegninger her
www.bol-dor.dk/teknik/teknik_split_tegninger_index.htm

mvh henning

">> Allan <<" <detkandu@altsåikkenikkenejdaihvertfaldikke.nope> skrev i en
meddelelse news:40118428$0$95059$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : ">> Allan

Dato : 24-01-04 10:18

> [...]

> håndtag sidder skruet fast på sædet)
> så det hele er i et stykke baglygten følger ikke med af

hmnn - Det virker ikke helt. Hvor mange bolte skal der pilles ved for at få
det forb*ndende sæde af. Ville jo gerne lige lade på batteriet, og have den
startet for liiige at nyde lyden..

Mvh
Allan
CB1100F S.Boldór

Fra : ">> Allan

Dato : 24-01-04 13:21

> [...]
>
> hmnn - Det virker ikke helt. Hvor mange bolte skal der pilles ved for at

> det forb*ndende sæde af. Ville jo gerne lige lade på batteriet, og have

Okay - det lykkedes.
Der er 4 bolte. - de sidste to er dem til de bøjler der sidder under
passagersædet. - de to bagerste.
Man kan finde ud af meget med en lille lommelygte.

--
Med Venlig Hilsen
Allan Rasmussen

Fra : Henning Uhre

Dato : 23-01-04 23:31

Birgers Billige Bilbøger skal nok lige ses her det er den nyeste
www.birgersbilligebilboeger.dk