Erfaringer med LSL styradapter (NTV Revere~
Fra : Jens Pedersen

Dato : 22-01-04 15:20

For at få en bedre kørestilling på min Honda NTV 650 Revere ('89) overvejer
jeg at montere nyt styr i stedet for det "støbte" styr. Det kræver, at
adapter monteres, så man kan bruge standard styr. Er der mon nogen, der har
erfaringer med LSL eller ABM SuperBike kits?

Se f.eks. http://www.parts-for-bike.de/rolf/ under SuperBike Lenkerkits....

Kan det fås billigere andre steder?

Er man nødt til at forlænge forbremseslangen? Er et Lucas stålslangekit (se
samme hjemmeside) mon langt nok?

Hvilke styr kan anbefales?

Mvh. Jens

Fra : Richard

Dato : 22-01-04 17:28

Jens Pedersen wrote:

> Er man nødt til at forlænge forbremseslangen? Er et Lucas stålslangekit (se
> samme hjemmeside) mon langt nok?

Ellers laver Spiegler stålflexslanger efter mål og i ønsket farve (både
slange og banjoer), så du kan få den, lige som du vil have den
www.spiegler.de

---
Richard Pade, Sorgenfri, DK
'85 VF750S Veffer Dancer - med sorte Spiegler (snart
'89 GB500 Another Nordic GreyBeard - med sort Spiegler (smart
www.dfmc.dk/richard_pade

Fra : Armand

Dato : 23-01-04 15:58

"Jens Pedersen" <jens.pedersen@ericsson.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
har
> erfaringer med LSL eller ABM SuperBike kits?

De originale er såkaldte clip-on styr og Max's MC Import fører sådanne
uoriginale i tre forskellige højder hvor den højeste sikkert dublerer højden
på LSL's traditionelle styr :-/
Check it out!

> Er man nødt til at forlænge forbremseslangen?

Helt sikkert!
Den originale slangelængde er kun lige til øllet (tro ikke at fabrikkerne
spilder penge på ekstra slangelængde!), så selv en enkelt cm's mer-højde på
styret kræver mindst samme forlængelse af slangen! :-|

> Er et Lucas stålslangekit (se samme hjemmeside) mon langt nok?

Mnjaeh :-/
Jeg har ikke surfet på link'et, men sådanne slangekit's er som regel til
erstatning af de originale; men netop derfor burde det også kunne lade sig
gøre at bestille et sæt der er x cm længere end det der findes til Revere'n!

Forøvrigt:
Der er ikke kåbe på Revere'n, vel?
Ifald: Kig lige efter en ekstra gang og erfar at der sikkert ikke er mange
mm's forandring at give af omkring styret uden at det knalder i kåbesiden

--
Armand.