Lidt fælg spørgsmål...
Fra : Moller

Dato : 22-01-04 13:30

Hejsa,

Nogen af jer der kender Eger antallet på følgende maskiners fælge :

Honda XRV 650 Africa Twin

bagfælg 3,50" * 17" ????

Suzuki DR 650 R

bagfælg 3,50" * 17" ????

Honda XL 350 R

bagfælg 2,15" * 17" ????

Kawazaki KLR 250

bagfælg 2,15" * 17" ????

er der nogen af disse som er 36 egers ???

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Suzuki GSF 1200 S

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 22-01-04 16:37

> Kawazaki KLR 250
>
> bagfælg 2,15" * 17" ????
>

> er der nogen af disse som er 36 egers ???

Tæller lige egerne på mit KLR250 baghjul iaften (sent), har forresten et
ekstra stående hvis det var ?

--
Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + Klappersaki KLR250 + MZ TS250/2)

Fra : Moller

Dato : 22-01-04 18:47

> Tæller lige egerne på mit KLR250 baghjul iaften (sent), har forresten et
> ekstra stående hvis det var ?

Hvis det kun er fælgen du vil af med :) jeg har ingen interesse i resten
af hjulet da fælgen skal side på MZ'ens fælg.

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Suzuki GSF 1200 S

Fra : Tommy Fer

Dato : 22-01-04 21:49

"Moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse

> Hvis det kun er fælgen du vil af med :) jeg har ingen interesse i
resten
> af hjulet da fælgen skal side på MZ'ens fælg.

Jeg skriver det lige på dansk....

Lars skal bruge det man på engelsk kalder "rim" og det skal han montere på
hans mz narv... men anyway.. du kommer nok ikke uden om at købe et helt
hjul...

mvh Tommy Fer

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 22-01-04 22:32

Moller wrote:

> Hvis det kun er fælgen du vil af med :) jeg har ingen interesse i
> resten af hjulet da fælgen skal side på MZ'ens fælg.

Du mener "MZ`ens nav" ikke !!!!!

36 eger er der på hver af min 2 KLR hjul.

Hvis jeg skal sælge noget skal det være hele hjulet og ikke kun fælgen

Jeg har forresten en "exploded" view af KLR`eren hjul i PDF format hvis det
var noget ?
Du kan forresten også kigge på:
http://www.dethlefsens.dk/besk_mc/kawasaki_klr250/download/Kawasaki_KLR250_p
artsfish_89.pdf

Fra : Moller

Dato : 22-01-04 23:50

"D@n Dethlefsen" <sotaOSTEN@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Du mener "MZ`ens nav" ikke !!!!!

Vups, nu ser jeg hva det var Fer hentyde til :)

> 36 eger er der på hver af min 2 KLR hjul.
>
> Hvis jeg skal sælge noget skal det være hele hjulet og ikke kun fælgen

Oki, så må vi jo bare finde en fair pris jo... :)