Dragter fra McOnline.dk
Fra : Johnny Johansen

Dato : 22-01-04 06:56

Er der nogen herinde der har handlet læderdragt hos McOnline?
3000 kr for en læderdragt er sku billigt, men det er jo ikke meget ved hvis
røven ryger ud af den anden gang jeg svinger benet over cyklen.

Hilsen Johnny

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 22-01-04 10:59

Johnny Johansen wrote:
> [...]
> 3000 kr for en læderdragt er sku billigt, men det er jo ikke meget
> ved hvis røven ryger ud af den anden gang jeg svinger benet over

Jeg har købt den sorte... og har crash testet den, du kan se hvor godt den
holdt til et styrt med tankslappers og 80 - 100 km/t på:
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=342
--
Regards Rune
www.Bandit600RR.dk

Fra : Bo-gsxR

Dato : 22-01-04 13:30

> Jeg har købt den sorte... og har crash testet den, du kan se hvor godt den
> holdt til et styrt med tankslappers og 80 - 100 km/t på:

Det er sku da godt vi har dig til alt det arbejde vi andre ikk vil gøre

Er den også vandtæt? ( der står jo der er membran i ) og bliver den
voldsomt tung når det har regnet?

bo-gsxR

Fra : Jan Strandgaard

Dato : 22-01-04 16:49

Hvis den var vandtæt, er det ihvertfald gået over efter styrtet.......

\\Jan

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 23-01-04 08:57

Bo-gsxR wrote:

> [...]
> gøre
>
> Er den også vandtæt? ( der står jo der er membran i ) og bliver den

Der er en vandtæt membran under læderet, så jo den bliver tung og vandet
kommer ind af alle lynlåsene, så NEJ den er kun vandtæt den første halve til
hele time...
Men den sidder rigtig godt på mig og jeg er rigtig glad for den
Vær opmærksom på at de er meget små i størrelserne jeg bruger XXL og er kun
185 høj...

Fra : Tommy Fer

Dato : 24-01-04 09:45

"Rune (Bandit600RR)" <RURremovethis@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Men den sidder rigtig godt på mig og jeg er rigtig glad for den
> Vær opmærksom på at de er meget små i størrelserne jeg bruger XXL og er

Er det ikke mest bestemt af tøndens omfangsvidde..... (jeg er 177cm og
bruger også xxl

mvh Tommy Fer>

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 25-01-04 13:32

> Er det ikke mest bestemt af tøndens omfangsvidde..... (jeg er 177cm og
> bruger også xxl
>
> mvh Tommy Fer>

*GG* den kan godt have sin indflydelse...

Fra : Brian Laursen

Dato : 22-01-04 17:10

Johnny Johansen wrote:
> [...]
> 3000 kr for en læderdragt er sku billigt, men det er jo ikke meget
> ved hvis røven ryger ud af den anden gang jeg svinger benet over

De siger selv at deres dragter bliver syet på samme fabrik som syer
Dainiese, og spyke, osv??? Om det passer skal jeg ikke udtale mig om.

HVor er forøvrigt linket til deres skræddersyet dragter?? jeg kan ikke finde
det på siden mere.? er de hldt helt med at lave dem????

Brian W. Laursen