'04 cbr1000rr dyno
Fra : Bo-gsxR

Dato : 22-01-04 01:02

se
http://dfm.nathue.dk/bogsxr/2004%20CBR1000.jpg

bo-gsxR som tror at kawa og yamaha nok snupper
pokalen for flest hk.

Fra : MKS - 74

Dato : 22-01-04 14:16

On Thu, 22 Jan 2004 01:01:38 +0100, "Bo-gsxR"
<slettes.gsx-r750@ishoejby.dk> wrote:

>bo-gsxR som tror at kawa og yamaha nok snupper
>pokalen for flest hk.

Tro er godt men viden er bedre....Har du noget som helst at ha' den
tro i,andet end håb ?

LKM f.eks angiver max ydelse på baghjulet for ZX-10R og R1'eren til
henholdsvis 153 hk/10.800 rpm og 155 hk/11.600 rpm.

Men det giver naturligvis ganske lidt mening overhovedet at
sammenligne iøvrigt hvis ikke alle tests er fra samme Dyno og
foretaget indenfor et kort tidsrum.Bortset fra det finder jeg det
iøvrigt personligt inderligt ligegyldigt med lige netop ydelsen for
alle 3 (4 hvis man regner gixxeren med).Sammenligningstest i
gadetrim,tjah de er jo lidt få endnu....i racetrim er CBR'eren pt.
hurtigst.

--
-Michael
Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 22-01-04 15:09

MKS - 74 wrote:

> ....i racetrim er CBR'eren pt. hurtigst.

Tro er godt men viden er bedre....
Og hvad har du så at have det i hr. honda-mand ?

--
Psycho Cowboy
Babygixxer - nu med storebror

Fra : MKS - 74

Dato : 22-01-04 16:45

On Thu, 22 Jan 2004 15:08:37 +0100, "Psycho Cowboy"
<chrijac@hotmail.com> wrote:

>Tro er godt men viden er bedre....

AMA har fået stillet de nye 2004-modeller til rådighed før de fleste
andre og indtil videre er CBR'eren (B. Bostroms) hurtigst i de tests
(f.eks Daytona testen i Dec.) hvor der har været flere af 2004'erne
med. ...R1'eren dog endnu ikke i SBK-trim så der burde være mere i den
endnu.

>Og hvad har du så at have det i hr. honda-mand ?

Jeg har ingen Honda....ikke lige pt. i hvert fald

Men ellers så burde du da vel efterhånden vide det som
Suzuki-ejer,Honda plejer jo at være hurtigst i racesammenhæng,mens
Suzuki.....nåh ja skal vi ikke bare være venlige og forbigå det i
stilhed .

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 22-01-04 17:17

MKS - 74 wrote:

> [...]
> Suzuki-ejer,Honda plejer jo at være hurtigst i racesammenhæng,mens
> Suzuki.....nåh ja skal vi ikke bare være venlige og forbigå det i

Rent race-mæssigt kan vi godt blive enige om, at Suzuki ikke har klaret det
særlig flot, på nær selvfølgelig 24-timers løbene! Og jeg vil også give dig
ret i, at Honda enten er heldige med kontruktionerne, eller måske blot
poster de penge efter det, som skal til(!)
Men jeg vil nu stadig sige, at Suzuki her i landet ind imellem leverer nogle
rimelig fornuftige gade-motorcykler til fornuftige priser, og jeg tror vi
skal være glade for at Suzuki er med til at bestemme priserne lidt her i
DK... Ellers er jeg ret sikker på, vi ikke kunne få hverken Honda, eller
Yamaha'er til de penge, de (måske uberettiget) handles til!

Der skal dog ikke være nogen tvivl om, at hvis jeg var født med en guldske i
r..., så ejede jeg en *Yamaha R1*, eller måske en F4 nu... Men indtil da
leverer gixxer 600'eren nu de køreegenskaber, jeg har brug for og er godt
tilfreds med til pengene.

....Honda er for bøsser, og sådan er dét!

Fra : bo-gsxR

Dato : 22-01-04 19:21

> [...]
nogle
> rimelig fornuftige gade-motorcykler til fornuftige priser,

at honda er hurtigst i race trim, vil jeg nu tvivle på, da jeg ser på det
med
"gade"-øjne. Da det som skrevet netop er suzuki der vinder mange af
endurance
løbene. og er det ikk netop Det vi på gaden burde ligge vægt på?

bo-gsxR
www.motorcykelgalleriet.dk

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 22-01-04 23:44

"bo-gsxR" <sletteshondavfr@ishoejby.dk> writes:

> at honda er hurtigst i race trim, vil jeg nu tvivle på, da jeg ser på det
> med "gade"-øjne.

Æh...?

Hvordan ændrer dit synspunkt på omgangstiderne?

--
Mikkel | It's hard being a drunk... It takes commitment!
motortosse.dk | E.H. - Bottom Live 2003

Fra : Bo-gsxR

Dato : 23-01-04 06:44

> Hvordan ændrer dit synspunkt på omgangstiderne?

som sagt er det suzuki som vinder i endurence!
og som gade kører, værdsætter jeg at kværnen kan holde til
det. og er letkørt osv. alt det som endurence er tegn på.
men det kan jo være at en anden løber med titlen i år.
da suzuki jo ikk har opd. deres 1000.

bo-gsxR

Fra : martin

Dato : 23-01-04 08:47

"Bo-gsxR" <slettes.gsx-r750@ishoejby.dk> wrote in message
> se
> http://dfm.nathue.dk/bogsxr/2004%20CBR1000.jpg
>
> bo-gsxR som tror at kawa og yamaha nok snupper
> pokalen for flest hk.

ja ja det er alt sammen meget godt, men det virker da osse lidt ynkeligt
at en 1000'er kun
har en moment 78 Nm ( jeg har antaget at det er i Nm ).

man må da håbe at det er en let MC

"horsepower sels cars , torque wins races" samme mec MC

Martin

Fra : Ukendt

Dato : 23-01-04 09:15

"martin" <martin@hotmail.com> wrote in message

> [...]
>
> man må da håbe at det er en let MC
>

> "horsepower sels cars , torque wins races" samme mec MC

Men hvis du lod være med at antage for meget, ville du vide at det var
opgivet i pound-force foot (lbf-ft), og at 78 lbf-ft = 106 Nm... Ganske
respektabelt....

--
M V H

Peter Jakobsen
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE '00
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
Join S.E.T.I@HOME today !

Fra : Brian Laursen

Dato : 23-01-04 17:30

Peter Jakobsen wrote:
> "martin" <martin@hotmail.com> wrote in message

> Men hvis du lod være med at antage for meget, ville du vide at det var
> opgivet i pound-force foot (lbf-ft), og at 78 lbf-ft = 106 Nm...
> Ganske respektabelt....

Omkring det samme som vores ymerhakke SS

--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen
http://dfmc.dk/155