Hvordan kan man finde på....
Fra : André T.

Dato : 20-01-04 23:29

at skrive "ej kørt offroad", når man sætter en CBR900RR tilsalg ? :-|

http://www.motorscout.dk/?visannonce=852

Det er sq da for dumt... Ville skræmme mig væk, som køber, når nogen
skriver noget så dumt. Kunne forstå det hvis det var en Enduro maskine
der var tilsalg.

Hvad sigger i ?

VH

André T.
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=434

Fra : C. Caspersen

Dato : 20-01-04 23:32

"André T." <No@Spam.dk> skrev i en meddelelse
> at skrive "ej kørt offroad", når man sætter en CBR900RR tilsalg ? :-|

For sjov ? Jeg så engang en "ikke ryger"-motorcykel, "kørt af præstens kone
og kun i medvind" etc.

/Caspersen

Fra : André T.

Dato : 20-01-04 23:42

>For sjov ? Jeg så engang en "ikke ryger"-motorcykel, "kørt af præstens kone
>og kun i medvind" etc.

Så mangler jeg humor, hvis det er sjovt at skrive "ej kørt offroad"
når man skal sælge sin CBR.... :-\

Fra : MKS - 74

Dato : 21-01-04 00:14

On Tue, 20 Jan 2004 23:41:48 +0100, André T. <No@Spam.dk> wrote:

>Så mangler jeg humor, hvis det er sjovt at skrive "ej kørt offroad"
>når man skal sælge sin CBR.... :-\

Nu tror jeg såmænd bare at det der menes er den ikke har kørt
race/bane hvilket jo også er en slags "offroad" ,men iøvrigt kan en
Blade da bruges til en masse forskelligt - I UK kører der således
f.eks en del "specials" rundt som kurer-cykler og de bliver godt nok
_brugt_.Andre igen har kørt Jorden rundt,bl.a. gennem ørkner m.m.

Denne her har ca. 305.000 km på bagen :

http://62.79.120.117/blade.jpg

--
-Michael
Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:

Fra : Rune Larsen

Dato : 21-01-04 00:28

MKS - 74 wrote:

> [...]
> f.eks en del "specials" rundt som kurer-cykler og de bliver godt nok
> _brugt_.Andre igen har kørt Jorden rundt,bl.a. gennem ørkner m.m.

Alternativt ku det være en lidt "smart" måde at skrive på den aldrig har
været væltet / kørt i grøften.

/Rune

Fra : Mads Stetter

Dato : 21-01-04 06:19

Rune Larsen wrote:

> Alternativt ku det være en lidt "smart" måde at skrive på den aldrig
> har været væltet / kørt i grøften.
>
> /Rune

Det vil jeg nu også mene... Kan i hvert tilflæde ikke se noget for kert i at
skrive det!

Go' Morn

MVH Mads Stetter

Fra : Hans Joergensen

Dato : 21-01-04 14:43

André T wrote:
> Så mangler jeg humor, hvis det er sjovt at skrive "ej kørt offroad"
> når man skal sælge sin CBR.... :-\

Vil du købe min RD? den har kun kørt en lille smule offroad

// Hans
ps: nej, den er ikke til salg..
--
http://ph33r.dk - Helt galt .. :)
UNIX Admin søger arbejde, http://nathue.dk/?page=cv

Fra : Jan

Dato : 21-01-04 09:48

"André T." <No@Spam.dk> wrote in message
> at skrive "ej kørt offroad", når man sætter en CBR900RR tilsalg ? :-|

> André T.

Hej André

Jeg opfatter det helt klart, som at cyklen ikke har kørt på bane(race)

Mvh. Jan

Fra : Hekto

Dato : 21-01-04 10:47

"Jan" <jndkmd@yahoo.dk> wrote in

> Jeg opfatter det helt klart, som at cyklen ikke har kørt på bane(race)

..... eller har kørt på bane; men ikke kom ud i perlegruset? ;0)

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
semi-rockets ... no thanks!

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 21-01-04 11:29

Tilgengæld er knop dæk billigere til en CBR900...

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.