OT: dfm.nathue er vist blevet hacket!
Fra : Ukendt

Dato : 19-01-04 23:00

Ville lige kigge lidt billeder, men blev dirigeret videre til en pornoside
kaldet cybertrigger!?!

Dannie

Fra : Jes Vestervang

Dato : 19-01-04 23:20

"DJ" <vm6632[a]get2net.dk> wrote:

> Ville lige kigge lidt billeder, men blev dirigeret videre til en pornoside
> kaldet cybertrigger!?!

Sært, jeg ser ikke noget galt.
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Bo-gsxR

Dato : 19-01-04 23:28

> Sært, jeg ser ikke noget galt.

heller ikke jeg, måske skal du blot passe på hvad klikker dig ind på...
nogle typer af sider spolerer virklig din pc'er.

bo-gsxR

Fra : Ukendt

Dato : 19-01-04 23:36

"Bo-gsxR" <slettes.gsx-r750@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
> heller ikke jeg, måske skal du blot passe på hvad klikker dig ind på...

> nogle typer af sider spolerer virklig din pc'er.

Ved ikke lige hvilke sider Du henviser til, men jeg har en ide om det, men
det er ikke lige de sider jeg kigger på, tror mere at det er min x. der
driller, jeg har selvfølgelig testet den for virus m.m.

Venlig hilsen

Dannie

Fra : Ukendt

Dato : 19-01-04 23:30

"Jes Vestervang" <jes@royal.flof.dk> skrev i en meddelelse

> Sært, jeg ser ikke noget galt.
> --
> mvh Jes Vestervang

Fatter det ikke, den virker her hos mig igen!

Dannie

Fra : Thorstein

Dato : 20-01-04 08:26

Mon ikke du har fået noget spyware ind på PC'en - de programmer har netop
den uheldige egenskab, at vise dig andre sider på nettet, end dem du spørger
efter. De findes/fjernes ikke med antivirus program - men f.eks med:

<http://www.lavasoft.de/default.shtml.en>

Håber det hjælper dig videre

/ Thorstein

Fra : Lars T. Thomsen

Dato : 20-01-04 10:30

Hej Thorstein,
> Mon ikke du har fået noget spyware ind på PC'en - de programmer har netop
> den uheldige egenskab, at vise dig andre sider på nettet, end dem du
spørger
> efter.

Jup! - Jeg er også lige (af uvisse årsager) fået min IE Hijacket I går. Godt
nok ikke til en kødside, men til en overordenlig grim hjemmeside om
"super-fantasi-lån til ingen penge". Jeg forstår ikke, hvordan dette er
sket, for al min SPAM bliver filteret, inden jeg modtager det. Desuden tror
jeg ikke på, at scriptet er kommet fra nogen NG, da vi jo ikke sender og
åbner binære filer og vedhæftede filer.

Gør lige opmærksom op, at dette intet har med dfm.nathue, at gøre! - Men
siger det alligevel som en lille advarsel....

Hilsen
Lars

Fra : Ukendt

Dato : 20-01-04 15:27

"Thorstein" <SLETDETTEallanthorstein@msn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
spørger
> efter. De findes/fjernes ikke med antivirus program - men f.eks med:

Tak for det 183 emner fandt den, så det kan der vist godt være noget om.

Venlig hilsen

Dannie

Fra : Hans Joergensen

Dato : 25-01-04 21:53

DJ wrote:
> Ville lige kigge lidt billeder, men blev dirigeret videre til en pornoside
> kaldet cybertrigger!?!

Hold lige op med at gøre mig bange ik' .. :)

// Hans, webmaster @ dfm.nathue.dk :)
--
http://ph33r.dk - Vejen til et fjollet liv

Fra : Ukendt

Dato : 25-01-04 22:02

> Hold lige op med at gøre mig bange ik' .. :)

Ja undskyld Hans, men så lærte jeg endnu en fejlmulighed i egen pc.

hilsen

Dannie

Fra : Hans Joergensen

Dato : 26-01-04 13:09

DJ wrote:
> Ja undskyld Hans, men så lærte jeg endnu en fejlmulighed i egen pc.

Der er næsten flere ting der kan være defekt i Windows, end der er
på min gamle RusserMC ...

// Hans
--
Sidevogn til Russer MC (Ural/Dnepr) samt militær-udstyr til denne
købes for rimelig pris!