Hvor er det lige på sjælland man kan få re~
Fra : Moller

Dato : 15-01-04 15:17

Heysa,
Så kom der en go pakke fra Wirth Federn med 3 sæt Progresive ekstra
hårde fjedre *mums* pris ca. 770kr. pr. sæt incl. fragt, bank gebyr osv...
ja det kan betale sig at købe directe fra fabrikken :)

Nå, men det drejer sig om forgaffel fjedre til banditten + MZ'en samt en
mono fjeder til bag på banditten, som så skal monteres på min GSR-r 750
dæmper (skal nok kunne passe).

Men da den bagdæmper er fuldt renoverbar og næsten/fuldt justerbar, så
vil jeg lige ha fikset dette da den er liiige lidt for slidt efter min
mening. Og jeg har hørt en lille fugl synge om at der er en i Nordsjælland
der renovere bagdæmpere osv.. så vil jeg jo benytte mig af dette :) men jeg
aner ikke hvor han bor, eller tlf. nr. eller noget, kun fået afvide der er
en der gør det. så er der en som kan hjælpe min hukommelse med hvem det er
og noget kontakt information vil jeg blive rigtig glad :)

Nå ja... jeg havde nu bestilt komplet racetech i august, men når
fjolserne er flere mdr. om at levere, og ikke har styr på en skid når man
ringer, så tænkte jeg at til den pris Wirth fjederne koster bør de jo
prøves, og hvis de ikke er helt tilfreds stillende så er det ikke det vilde
der er tabt på det :)

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Suzuki GSF 1200 S

Fra : RacerNiels

Dato : 15-01-04 15:34

"Moller" <news@molnit.com> wrote in message news:bu67be$np3$1@sunsite.dk...
> [...]
osv...
> ja det kan betale sig at købe directe fra fabrikken :)

69,-? sofor-kaufen på eBay.de. Det må kunne sendes for 16,50? og 80,-Dkr i
banken. Ialt: 721,25Dkr for ét sæt med fragt, bank gebyr osv...

> [...]
> en der gør det. så er der en som kan hjælpe min hukommelse med hvem det er
> og noget kontakt information vil jeg blive rigtig glad :)

Din hukommelse er tabt for evigt.... men så er det jo godt at jeg har min
endnu

TopRacing i Farum kan hjælpe dig (går jeg ud fra)
www.topracing.dk

Niels
S FAU himmelblau mit Öhlins

Fra : Moller

Dato : 15-01-04 15:57

> osv...
>
> 69,-? sofor-kaufen på eBay.de. Det må kunne sendes for 16,50? og 80,-Dkr i
> banken. Ialt: 721,25Dkr for ét sæt med fragt, bank gebyr osv...

68,79? :) det var et ca. beløb , detsvære tager min bank 120Kr. i
gebyr (bøsserøve).

> Din hukommelse er tabt for evigt.... men så er det jo godt at jeg har min
> endnu

Må vi ikke håbe, skal til Eksamen i morgen, og skulle gerne bestå... så
lidt skal jeg kunne huske, hmmm hva satan skal jeg op i *GGG*

> TopRacing i Farum kan hjælpe dig (går jeg ud fra)
> www.topracing.dk

Yepsen, ligepræcis dem :) vil straks pille dæmperen af og få sendt den
afsted.

Takker for hurtigt svar, og håber du kan skaffe det Factory jetkit :)
til den rigtige årgang.

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi ... av av, den kan ik tåle at vælte ned fra en MC
service lift. :(
Suzuki GSF 1200 S
Og med bussen for tiden :(

Fra : Futte & Co.

Dato : 15-01-04 17:27

"Moller" <news@molnit.com> wrote in message news:bu69nc$2np$1@sunsite.dk...

> "RacerNiels" <s991793@student.dtu.SKRID.MAKKER.dk> skrev i en meddelelse

> 68,79? :) det var et ca. beløb , detsvære tager min bank 120Kr. i
> gebyr (bøsserøve).

Du kunne spørge efter "EU betaling" i din bank. Det har min bank og det
koster "kun" 25 kr. ialt.
Hvis man bare vælger "overførsel" til udland, koster det 20 kr i .dk for
afsendelse og 100 kr. i .de for modtagelse.
Så banken vil hellere tjene 25 for det samme arbejde

--
Jørgen , Brøndby, der mangler kædeværktøj
CB550F , den fine årgang 1975, lettere adskilt

Fra : Richard

Dato : 15-01-04 17:32

Futte & Co. wrote:

Hej Jørgen,

> Du kunne spørge efter "EU betaling" i din bank. Det har min bank og det

Hvilken bank tilbyder det? - er det sikkert, at modtageren ikke bliver
afkrævet resten af gebyret?

> Så banken vil hellere tjene 25 for det samme arbejde

Ja netop de 5 kr skal nok hæve indtjeningen i skyerne

---
Richard Pade, Sorgenfri, DK
'85 VF750S Veffer Dancer
'89 GB500 Another Nordic GreyBeard
www.dfmc.dk/richard_pade

Fra : Futte & Co.

Dato : 15-01-04 17:52

"Richard" <rpaderichard@netscape.net> wrote in message
> Futte & Co. wrote:
>
> Hej Jørgen,

> Hvilken bank tilbyder det? - er det sikkert, at modtageren ikke bliver
> afkrævet resten af gebyret?

Hej Richard !

Alm. Brand Bank har'ed, danske bank har'ed ikke og Amagerbanken har'ed
heller ikke.
Alle er netbank, men det er da muligt at efterspørge, jeg ved at danske har
det i deres erhvervsaftaler

Jeg har "købt" en hel del i løbet af vinteren og overført via "EU betaling".
De har ikke brokket sig endnu, heller ikke når auktionen endte med 10- 15
euro'er. Hvis det var mig der skulle betale en hund for at modtage 75 - 100
kr. , ville jeg helt sikkert brokke mig, men det er nok bare mig, ik

--
Jørgen , Brøndby, der mangler lidt kædeværktøj
CB550F , den fine årgang 1975, der glæder sig til nye kæder

Fra : Richard

Dato : 15-01-04 21:11

Futte & Co. wrote:

> Alle er netbank, men det er da muligt at efterspørge, jeg ved at danske har
> det i deres erhvervsaftaler

Ahh, må checke min hustrus erhvervsaftale - kunne vise sig at være endnu
en fordel ved at være gift

> Jeg har "købt" en hel del i løbet af vinteren og overført via "EU betaling".

Ja de 25 er jo billigere end et anbefalet brev, og en del sikrere end et
alm.

> De har ikke brokket sig endnu, heller ikke når auktionen endte med 10- 15
> euro'er. Hvis det var mig der skulle betale en hund for at modtage 75 - 100
> kr. , ville jeg helt sikkert brokke mig, men det er nok bare mig, ik

Åh ja

---

Fra : RacerNiels

Dato : 16-01-04 11:09

> Ahh, må checke min hustrus erhvervsaftale - kunne vise sig at være endnu
> en fordel ved at være gift

Det skulle da så være første gang!! Jeg har altid troet, at gift var noget
man tog for ikke at blive det..... =

Niels
- I banken nu og forsøge sig med EU-overførsel

Fra : Torben Scheel

Dato : 16-01-04 11:26

"Futte & Co." <Xjette_lis.joergensen@lundens.netX> wrote in message

> [...]
> heller ikke.
> Alle er netbank, men det er da muligt at efterspørge, jeg ved at danske

Min bankdame i Amagerbanken gør det gerne - hun skal bare bruge IBAN koden +
en anden og vistnok adressen. Ikke via netbank, men en mail kan gøre det -
det koster SVJH 35,-

Jeg tror faktisk at de skal lave EU overførsler (ellers er der jo ikke meget
ved den fri handel)

vh
Torben