Man undres... (billeder kan mailes brok !)
Fra : Carsten

Dato : 15-01-04 13:57

Jeg har ledt og ledt i min simple hjerne efter et argument som skulle
forsvare hvorfor en del annoncerer deres MC til salg og så skriver
"billeder kan mailes". Hvad er grunden til at de ikke ønsker at upload'e
disse billeder til et eller andet site (motorcykelgalleri.dk, nathue eller
dfm-sitet) ? Kan nogen - måske en af de pågældende - komme med en
forklaring ?

Personligt skrotter jeg annoncer uden billede med det samme, og for de
sites, hvor man kan krydse af, at man kun vil se annoncer med billede, gør
jeg det. Det tror jeg, at der er mange der gør. Ergo - annoncer uden
billede bliver kun set af halvt så mange som ønsket.

Jeg undres....

Carsten

Fra : MKS - 74

Dato : 15-01-04 14:20

On Thu, 15 Jan 2004 12:56:35 +0000 (UTC),
zzr1100@nospam.dkfritidmotorcykel.dk (Carsten) wrote:

>Kan nogen - måske en af de pågældende - komme med en
>forklaring ?

Jeg kan forestille mig indtil flere muligheder - Kunne det f.eks
tænkes at det er en måde at få feedback på hvor mange der er reelt
interesserede,hvis man ikke har mulighed for et eget site med log ?

--
-Michael
Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:

Fra : RacerNiels

Dato : 15-01-04 14:35

"Carsten" <zzr1100@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> wrote in message
> [...]
> jeg det. Det tror jeg, at der er mange der gør. Ergo - annoncer uden
> billede bliver kun set af halvt så mange som ønsket.

Sådan er det også på dating.dk osv....

dk.binaer.motor bliver tit fyldt med alt muligt skrammel så man drukner i
mængden.
At oploade sine billeder på www.dfmc.dk er da ikke nogen dum ide - måske man
skulle overveje det.

Niels
S FAU himmelblau
www.sqzuki.subnet.dk

Fra : brobaek

Dato : 15-01-04 14:42

Carsten wrote:
> [...]
> billede, gør jeg det. Det tror jeg, at der er mange der gør. Ergo -
> annoncer uden billede bliver kun set af halvt så mange som ønsket.

Jeg har ligeledes tit undret over, hvorfor sælgerne ikke betaler de 10-30
kr. det koster, at vise tlf. på dba.dk. Man sælger en mc til 100.000, men
vælger at spare 20 kr. på annoncen... Det virker lidt pudsigt, ikke...

Da jeg solgte min scooter blev interessen markant større efter jeg viste
tlf. nr. Selvfølgelig ringede der også nogle, som nok ikke var så
interesseret - men hva'...

Det med billedet virker nemlig også pudsigt - hvis du tjekker på
ebaymotors.de kan man af og til støde på motorcykler som sælger uden
billede. Jeg kan umiddelbart forestille mig, at prisen også er derefter -
mærkeligt, at sælger ikke lige får taget et billede...

Mvh
Martin - som også undres...

Fra : Wheeler

Dato : 15-01-04 18:47

"brobaek" <martinnews@browi.dk> wrote > Jeg har ligeledes tit undret over,
hvorfor sælgerne ikke betaler de 10-30
> kr. det koster, at vise tlf. på dba.dk. Man sælger en mc til 100.000, men
vælger at spare 20 kr. på annoncen... Det virker lidt pudsigt, ikke...

[KLIP]

Næhh, hvorfor vælger køber ikke at betale de 20 kr. de koster at se nr.,
hvis han alligevel skal betale 100K for en mc(?)
--

Wheeler
http://link.dfmc.dk/26

Fra : Martin Sørensen

Dato : 15-01-04 19:23

> Næhh, hvorfor vælger køber ikke at betale de 20 kr. de koster at se
> nr., hvis han alligevel skal betale 100K for en mc(?)

Det koster endda kun 3,- at se et nummer, så vidt jeg husker.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : KT

Dato : 16-01-04 15:45

"Martin Sørensen" <mos@laxity.invalid> wrote in message

> Det koster endda kun 3,- at se et nummer, så vidt jeg husker.

Det kan være 20,- er fri benyttelse i 24 timer.

Mvh Kim

Fra : TheHobbit

Dato : 15-01-04 15:33

Carsten wrote:
> Jeg har ledt og ledt i min simple hjerne efter et argument som skulle
> forsvare hvorfor en del annoncerer deres MC til salg og så skriver
> "billeder kan mailes".
[SNIP]

Helt enig. Det er noget underligt noget. Måske er det selve teknikken i det
der afholder nogle fra at få noget ud af deres annonce. Personligt synes jeg
jo der skal så forsvindende lidt til hvis man skal have et billede ind et
eller andet sted, men for nogle er det en uoverskuelig logistisk opgave.

Stephan

Fra : rugholmhusFJERN@vip.~

Dato : 19-01-04 22:35

Jeg tror uden at vide det - at det skyldes en omsig gribende trang til
at forgribe sig på andres egendele i vores samfund. Det er efterhånden
forbundet med stor risici at sælge privat især hvis man opgiver sit
tlf.nr. - adressen hentes på nettet og ca 1 time efter er
salgsobjektet stjålet.
Måske for at sortere useriøse henvendelser fra.....

bare en tanke
Hans