Hvis man savner lyden af sin MC i denne ti~
Fra : MKS - 74

Dato : 15-01-04 13:11

For dem der har alvorlige abstinenser i denne tid,er her måske en
løsning - Der giver ny mening til begrebet tåbepotte :

http://www.motorcyclenews.com/content/images/News/videos_of_the_day/video/02738411.wmv

--
-Michael
Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:

Fra : TheHobbit

Dato : 15-01-04 13:44

MKS - 74 wrote:
> For dem der har alvorlige abstinenser i denne tid,er her måske en
> løsning - Der giver ny mening til begrebet tåbepotte :
http://www.motorcyclenews.com/content/images/News/videos_of_the_day/video/02738411.wmv

Haha, blæret.

"Hvad så Louise!! Skal du med i svømmeren? HEY Kom tilb..' LUDER!!!"

/Stephan

Fra : Jacob Larsen

Dato : 15-01-04 14:07

http://www.motorcyclenews.com/content/images/News/videos_of_the_day/video/02738411.wmv

> Haha, blæret.
>
> "Hvad så Louise!! Skal du med i svømmeren? HEY Kom tilb..' LUDER!!!"

Hmmm. For meget TV og for lidt MC gir problemer med hovedet?
--
mvh. Jacob Larsen - GS500

Fra : Jes Vestervang

Dato : 15-01-04 14:21

((FJERNDETTE wrote:

> http://www.motorcyclenews.com/content/images/News/videos_of_the_day
video/02738411.wmv

> Hmmm. For meget TV og for lidt MC gir problemer med hovedet?

*lol*
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Denise

Dato : 15-01-04 14:37

"Jacob Larsen" <jacobl@(((FJERNDETTE)))cs.auc.dk> wrote in message

http://www.motorcyclenews.com/content/images/News/videos_of_the_day/video/02
738411.wmv

> Hmmm. For meget TV og for lidt MC gir problemer med hovedet?

ha ha, men for pokker han var god, griner endnu

--
Hilsen Denise
XJ600S, http://dfmc.dk/Denise_Reindel

Fra : TheHobbit

Dato : 15-01-04 15:08

Ja det passer! Send lige en mail til min kæreste hvor du forklarer det - hun
har et problem med at forstå.

> ha ha, men for pokker han var god, griner endnu
Yeps, på højde med "Anden"

/Stephan - DT, GS og CBR - .....der købe en 2T "off-rod" Yamaha DT125 for at
klare de værste abstinenser. (Det virker faktisk!!)

Fra : Hekto

Dato : 15-01-04 14:23

MKS - 74 <priller@tiscali.dk> wrote in

> For dem der har alvorlige abstinenser i denne tid,er her måske en
> løsning - Der giver ny mening til begrebet tåbepotte :

> [...]

Mnjaaaaah! ... som Armand ville have genrepliceret (eller var det Spies?)
.... så er der jo ikke meget for 2T-folket i den filmstump!

Nææææh! ... her komer den ægte vare, for 2T-freaks, der har abstinenser:

http://www.turboforce3d.com/annoying/index.htm

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
semi-rockets ... no thanks!

Fra : Ninja Rider

Dato : 15-01-04 17:21

Hejsa

Hekto wrote:

> Nææææh! ... her komer den ægte vare, for 2T-freaks, der har abstinenser:
>
> http://www.turboforce3d.com/annoying/index.htm

*GRILL*

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
Don't take life to serious......

Fra : KubikH

Dato : 15-01-04 22:17

"MKS - 74" <priller@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> For dem der har alvorlige abstinenser i denne tid,er her måske en
> løsning - Der giver ny mening til begrebet tåbepotte :

http://www.motorcyclenews.com/content/images/News/videos_of_the_day/video/02738411.wmv

FEEED ting.
Det var lige noget for MZen, den har mindreværdskomplekser så det basker.
Men tænk engang møve dyret op på 80, (den der flap, stjæler nok de sidste 15
km/t), og så have "stereolyd" på dyret WAUUUV
*GGGGGGGGGGGGG*
Niels