Kan den synes?
Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 12-01-04 18:39

Hej DFM.

Jeg ville lige dele et fedt ombygningsprojekt af en DR 600 med jer. De er
meget dygtige, og det er meget gennemført.

http://www.robyke.com/homeng.htm
Vælg "lets drive you" ikonet for en gennemgang gennem projektet.

Måske var det noget for min DR 600. Den kan ikke en gang starte i
øjeblikket. Det er ikke fugt i tændrørshætterne, men det er nok fugt andre
steder.

--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 og Suzuki DR 600 '85

Fra : --=Stone=--

Dato : 12-01-04 18:55

> Jeg ville lige dele et fedt ombygningsprojekt af en DR 600 med jer. De er
> meget dygtige, og det er meget gennemført.

Tak... den er da for fed... og det ser bestemt gennemført ud.

> [...]
>
> Måske var det noget for min DR 600. Den kan ikke en gang starte i
> øjeblikket. Det er ikke fugt i tændrørshætterne, men det er nok fugt andre

Det vil altid pynte på en standart DR !!! men jeg slår min tvivl om den
kan synes ??

--
Steen
CB1100/1200F/R 85' Street Fighter Style

Fra : Ukendt

Dato : 12-01-04 19:47

> Det vil altid pynte på en standart DR !!! men jeg slår min tvivl om
den
> kan synes ??
>

> --
> Steen
> CB1100/1200F/R 85' Street Fighter Style
> http://dfmc.dk/?id=101
> DMCN# 137
>
> Den skal da synes først og bygges om bagefter så er problemet løst

Brian jensen

Fra : --=Stone=--

Dato : 13-01-04 17:09

> Brian jensen

Nåååå ja som jeg selv gjorde .... ho ho

--
--=STONE=--©

Fra : RacerNiels

Dato : 12-01-04 21:32

"--=Stone=--" <bugtrup@SPAMemail.dk ( fjern SPAM )> wrote in message
> men jeg slår min tvivl om den
> kan synes ??

Hvorfor skulle den ikke kunne det??

/Niels

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 12-01-04 21:52

> Hvorfor skulle den ikke kunne det??

De har blandt andet skam-svejset og skåret i stel og bagsvinger samt montert
nye bremser og anden forgaffel. Det eneste der er originalt på den er 2
gearet og bagbremsepedalen (sådan ca.). Det må man ikke i DK.

Fra : RacerNiels

Dato : 12-01-04 21:58

"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> wrote in
message news:kNDMb.5727$Cf.483@news.get2net.dk...
> [...]
> nye bremser og anden forgaffel. Det eneste der er originalt på den er 2
> gearet og bagbremsepedalen (sådan ca.). Det må man ikke i DK.

Ok, men nu gik jeg ikke ud fra at du ville koge den så meget om. Andre fælge
og lidt plastik kan da ikke være ulovligt nogen steder. En anden
bremsekaliber er der vel heller ikke noget i vejen med(?)

Link til regler derom, anyone??

/Niels

Fra : Kristoffer Lippert

Dato : 12-01-04 22:49

"RacerNiels" <s991793@student.dtu.SKRID.MAKKER.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og lidt plastik kan da ikke være ulovligt nogen steder. En anden
> bremsekaliber er der vel heller ikke noget i vejen med(?)

Bremser ved jeg er et af de ømme punkter, hvis man pille ved dem, så skal
man ihvertfald kunne dokumentere i hoved og røv at de virker...
- Men jeg har desværre ikke lige noget link til nogle regler.

Mvh
/Kristoffer