Topstykker til Honda VF 750 S fra 1987
Fra : Lars Bo Sørensen

Dato : 12-01-04 18:18

Er der nogen i stumpemarkedet der ved hvor jeg kan få stumper til
ovenstående motor

mvh Lars Sørensen

Fra : Richard

Dato : 12-01-04 21:31

Lars Bo Sørensen wrote:

> Er der nogen i stumpemarkedet der ved hvor jeg kan få stumper til
> ovenstående motor

I stumpemarkedet? - Steens MC i Esbjerg havde i efteråret Arne Lorenzens
gamle VF750S stående til salg som "delecykel" (totalskadet), måske har de
den endnu?

LC Racing i Rønnede og den tilsvarende jyske hugger (kan ikke lige huske
navnet) kunne have noget, men pas på du får de rigtige topstykker og
-dele; du kan ikke bruge de gamle fra '82-83-modellerne, som LC Racing
ellers havde et par stykker af i sommer - jeg går ud fra, at din er den
sidste VFS-årgang (1985) dvs. motornummer RC07E-230.... (Knastaksellejerne
blev fremstillet anderledes fra en gang i '83, hvor også olietilførslen
til toppen blev ændret).

I D er der desværre ikke stumper til '85'eren, den kørte kun i CH, F, IT
og DK foruden CAN, og det meste af det, der ligger hos huggerne herhjemme,
er til de tidlige modeller. Se evt. flere oplysninger på honda-v4.com
eller spørg igen, fx hvis du skal bruge oplysninger fra parts fichen

---
Richard Pade, Sorgenfri, DK
'85 VF750S Veffer Dancer
'89 GB500 Another Nordic GreyBeard
www.dfmc.dk/richard_pade

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 12-01-04 23:17

rpaderichard@netscape.net (Richard) skrev i

> I stumpemarkedet? - Steens MC i Esbjerg havde i efteråret Arne Lorenzens
> gamle VF750S stående til salg som "delecykel" (totalskadet), måske har de
> den endnu?

snap

Det er rigtigt, men de har den ikke fremme mere.
Mener den stod til omkring 9000,- prøv og spørg: http://www.steens-mc.dk/
(ikke det bedste ry den bix)

--
Arne Lorenzen / http://www.dfmc.dk/?id=183