Tyveknægte!
Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 11-01-04 23:04

Faldt over den her. Synes den var en smule humoristisk
Lidt OT, men det ku lige så godt ha været en MC !

I ka' ta det! http://www.tv2nord.dk/default.asp?kategori1=regnews&id=12012

--
Thomas Buus
GSXR 250

Fra : Martin Sørensen

Dato : 11-01-04 23:22

> Faldt over den her. Synes den var en smule humoristisk
> http://www.tv2nord.dk/default.asp?kategori1=regnews&id=12012

Ja, så kan de lære det.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Ninja Rider

Dato : 12-01-04 00:34

Hejsa

Thomas Buus Andersen wrote:
> I ka' ta det! http://www.tv2nord.dk/default.asp?kategori1=regnews&id=12012

*GRILL*

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
Don't take life to serious......

Fra : Hekto

Dato : 12-01-04 00:52

Thomas Buus Andersen wrote in

> Faldt over den her. Synes den var en smule humoristisk
> Lidt OT, men det ku lige så godt ha været en MC !
>
> I ka' ta det!
> http://www.tv2nord.dk/default.asp?kategori1=regnews&id=12012

.... det siger også noget om, at r..fuld er det eneste de har respekt
for!

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
semi-rockets ... no thanks!

Fra : Henrik

Dato : 12-01-04 05:37

Thomas Buus Andersen wrote:

> Faldt over den her. Synes den var en smule humoristisk
> Lidt OT, men det ku lige så godt ha været en MC !

> I ka' ta det! http://www.tv2nord.dk/default.asp?kategori1=regnews&id=12012

COOL . . . DET DUER !!!!

Fra : TheHobbit

Dato : 12-01-04 07:42

Ahh det er jo dejlig sådan noget, det er næsten lige så godt som hvis ejeren
havde fået dem stoppet og slået dem til lirekasse mænd.

Stephan Hansen - Yamaha DT 125 '83
www.StephanNet.dk
http://www.dfmc.dk/?id=297
+ Suzuki GS500E - 1999
+ Honda CBR600 F3V - 1996

- I love the smell of a 2-stroke in the morning -

Fra : Anne & Torben

Dato : 12-01-04 18:39

he he he. Enig. Morale : Hold snitterne fra fars køretøj...
Tror godt nok ejeren skal have været noget tosset for de ringer til
"pot-Jens" frivilligt.
"undskyld hr betjent, jeg har lige stjålet en bil, og nu vil ejeren slå mig.
Hvad skal jeg gøre? "

Som Stewart Stardust ville have sagt :
"Det gør ondt at blive ramt af en sporvogn, emen ikke så ondt som det jeg
vil gøre ved dig nu..."

Torben
VF500FII

Fra : Martin Sørensen

Dato : 12-01-04 18:51

> Som Stewart Stardust ville have sagt :
> "Det gør ondt at blive ramt af en sporvogn, emen ikke så ondt som det
> jeg vil gøre ved dig nu..."

Det var nu hans salig Papa, der sagde det til Stewart.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Anne & Torben

Dato : 12-01-04 19:04

jahhh okay, meningen forstod i... he he..

Fra : Megas

Dato : 20-01-04 01:54

Anne & Torben wrote:
> jahhh okay, meningen forstod i... he he..
>

> "Martin Sørensen" <mos@laxity.invalid> wrote in message

Ak ja, den salige papa..:
Junior.. Engang jeg var i cirkus, så jeg en gøgler blive trampet over af en
elefant.. Han fik færre blå mærker end du gør nu BUK DIG.!! (Hvor får man
sådan nogle guldkorn fra.??)

---
Megas

Fra : Armand

Dato : 13-01-04 19:24

"Anne & Torben" <jensen@jagt.dk> skrev i en meddelelse
> he he he. Enig. Morale : Hold snitterne fra fars køretøj...
> Tror godt nok ejeren skal have været noget tosset for de ringer til
> "pot-Jens" frivilligt.

Måske at blot et enkelt tilfælde af "ekstrem selvtægt" er en given dom
værd - Jeg mener: Måske at rygtet vil spredes i rette kredse og at det
fremover bliver ens nabo der får stjålet sit/sine køretøjer :-/

--
Armand.
(der gerne vil minde om at i en anden tid og et andet sted, klyngede man