NY diode baglygte
Fra : Esben

Dato : 10-01-04 02:28

Hej MCister.

Jeg skal nok have en ny baglygte på og vil gerne bruge sådan en diode
tingest.
Jeg tænkte om nogen måske kendte nogle webbutikker hvad har sådan noget.

MVH Esben

Fra : RacerNiels

Dato : 10-01-04 02:34

"Esben" <ebo@oncable.dk> wrote in message
> Jeg tænkte om nogen måske kendte nogle webbutikker hvad har sådan noget.

eBay er din ven! Jeg magter ikke at finde et link nu, men de findes.
www.ebay.de

Niels

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 10-01-04 11:37

"Esben" <ebo@oncable.dk> skrev i news:btnket$246i$1@news.cybercity.dk:

> Hej MCister.
>
> Jeg skal nok have en ny baglygte på og vil gerne bruge sådan en diode
> tingest.
> Jeg tænkte om nogen måske kendte nogle webbutikker hvad har sådan noget.

http://www.henckel-gruppen.dk/dkLEDlamps.htm
der burde du kunne komme videre..........

--
Arne Lorenzen / http://www.dfmc.dk/?id=183

Fra : Søren Johansen

Dato : 10-01-04 11:37

"Esben" skrev:
> Hej MCister.
>
> Jeg skal nok have en ny baglygte på og vil gerne bruge sådan en diode
> tingest.
> Jeg tænkte om nogen måske kendte nogle webbutikker hvad har sådan noget.

Du kan jo prøve:
http://www.gkl-electronic.de/Bilder/

Mvh
Søren
888

Fra : Ninja Rider

Dato : 10-01-04 13:45

Hejsa

> Jeg skal nok have en ny baglygte på og vil gerne bruge sådan en diode
> tingest.
> Jeg tænkte om nogen måske kendte nogle webbutikker hvad har sådan noget.

Hvis det er pæren d tænker på har Bildillen.dk og thansen.dk dem til en
100-200kr!

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
Don't take life to serious......

Fra : Mads Stetter

Dato : 10-01-04 14:33

Ninja Rider wrote:
> Hejsa
>

> Hvis det er pæren d tænker på har Bildillen.dk og thansen.dk dem til
> en 100-200kr!
>
> Mvh Emil

Også med nummerpladelys indbygget?

MVH Mads Stetter

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 10-01-04 14:35

Ninja Rider <Gundersen@tdcadsl.danmark.dk> skrev i

> Hejsa

> Hvis det er pæren d tænker på har Bildillen.dk og thansen.dk dem til en
> 100-200kr!
>
> Mvh Emil

også så der er nummerpladebelysning i dem?

--
Arne Lorenzen / http://www.dfmc.dk/?id=183

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 10-01-04 16:02

Ninja Rider wrote:
> Hvis det er pæren d tænker på har Bildillen.dk og >thansen.dk dem til
> en 100-200kr!

Hej.

Det er rigtigt nok, men på den jeg kunne finde stod der

"Denne pærer kører rundt i dioderne når du kører, og blinker når du bremser"

Men det var jo nok ikke for at komme til at ligne "Ankers Tivoli" at han
ville have diode pærer

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : RacerNiels

Dato : 10-01-04 15:20

> [...]
> tingest.
> Jeg tænkte om nogen måske kendte nogle webbutikker hvad har sådan noget.

Godmorgen

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2452412437&category=40299
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2452856503&category=49876

Led selv videre...
http://search.ebay.de/search/search.dll?query=LED&catref=C3&socolumnlayout=3
&lotr=1&from=R2&sacategory=49866&BasicSearch=

Niels

Fra : J.O.R.

Dato : 10-01-04 15:25

Esben <ebo@oncable.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:btnket$246i$1@news.cybercity.dk...
> Hej MCister.
> Jeg skal nok have en ny baglygte på og vil gerne bruge sådan en diode
> tingest.
> Jeg tænkte om nogen måske kendte nogle webbutikker hvad har sådan noget.

Næsten som sædvanlig www.louis.de
de har to modeller
1 model 125x65x42 mm 49,95 euro
1 model 105x30x30 59,95 euro
Porto 6,5 euro
Tjek det ud selv

J.O.R.

Fra : Esben

Dato : 10-01-04 18:06

Tak for de mange links nu skal det nok lykkes og finde noget godt.

MVH ESben Bøll