Plasticskærmkanter, hvor?
Fra : Ukendt

Dato : 14-01-04 18:51

Hej

Skærmkanterne bagtil på Kadett'en er blevet lidt rigeligt "lodne", så enten
skal der nye på eller evt. nogle af plastic udenpå.

Bilen skal nok kun køre 1½-2 år endnu (med mig bag rettet), og den skal
synes i næste måned så noget skal der ske.

Umiddelbart virker det lidt dyrt at få svejset nye på, når man ikke selv kan
lave det og henset til bilens værdi/alder.

Er der nogen her i NG, der ved hvor man kan få nogle plasticskærmkanter, evt
universelle, som man selv kan sætte på ??

På forhånd tak!

Martin

Fra : Brian

Dato : 14-01-04 21:00

Hejsa

Martin wrote:

> Er der nogen her i NG, der ved hvor man kan få nogle
> plasticskærmkanter, evt universelle, som man selv kan sætte på ??

Lytter lige med, samme problem her med en Escort :(

/Brian

Fra : news.tele.dk

Dato : 15-01-04 07:07

> [...]
kan
> lave det og henset til bilens værdi/alder.

Jeg kan godt se din point, men hvis du ikke får fjernet rusten breder den
sig jo med en enorm fart over dine nye, og halv dyre plastic skærme...

> Er der nogen her i NG, der ved hvor man kan få nogle plasticskærmkanter,
evt
> universelle, som man selv kan sætte på ??

Nope...

/Max