Video fra Nürburgring - Porsche GT3 & Yama~
Fra : origo@earthling.net

Dato : 21-04-01 10:50

Så er den første filmen lastet opp på min hjemmeside. Takk igjen til Anders
for hjelpen med kopiering.

Videoen er filmet i påsken, og jeg kjører etter en kamerats Porsche GT3
Clubsport. Temperaturer nær frysepunktet er ikke optimale forhold, spesielt
ikke på MC med race dekk, men jeg synes allikevel at videoen gir et godt
bilde av en hurtig bils fordeler i forhold til MC, og vice versa.

På tross av temperaturen, holder jeg relativt enkelt følge med Porschen
inntil fordekket bestemmer seg for at nå er det nok.... Idet det skrider er
"løpet kjørt", og Porschen for et godt og grundig forspring. 1-0 til
Porschen, men det er stadig tidlig på året )

http://www.motorcycle-dk.com/video
Filmen er fra 14. april, videoene ligger sortert på dato.

--
JS