Reservedele til Seat Toledo 1.9 TDi
Fra : Jasper Norman

Dato : 14-01-04 00:31

Hejsa.

Det er som bekendt en VW motor der ligger i sådan en fætter. Men hvilke dele
skal jeg købe... er det en Golf eller Passat... er disse motorer ens, eller
er Seat´ens motor en blanding af Golf/Passat?

Mvh

Jasper

Fra : p.jarnbak

Dato : 14-01-04 12:18

"Jasper Norman" <ahrensbach_fjern_dette_@tele2adsl.dk> wrote in message
> [...]
eller
> er Seat´ens motor en blanding af Golf/Passat?

Hvorfor ikke købe seat dele eller skoda.Motoren har en kode f.eks ahu eller
afn og
så er det bare at købe stumper.Både audi,skoda,vw og seat bruger de samme
motore
så der er frit valg på alle hyller.
Hej Palle

Fra : Ukendt

Dato : 14-01-04 17:50

"Jasper Norman" <ahrensbach_fjern_dette_@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
eller
> er Seat´ens motor en blanding af Golf/Passat?

De kommer sandelig an på hvilke stumper du skal bruge, men i en Toledo
vender motoren jo på tværs, så Golf el. Bora stumper passer nok bedst, hvis
det er rør og slanger du går efter.

Claus Peteresen
http://vwfanatic.dk