radio til peugoet 307
Fra : soren

Dato : 13-01-04 17:44

Hej gruppe

Kan det passe at man ikke kan købe en ny radio til peugeot 307, der
funker med ratbetjening og kan afspille mp3.
Iflg forhandler kan standard radio kun opdateres med en strørre orginal
radio. Den kan ikke afspille mp3. Dvs jeg skal vælge mellem mp3 oog
ratbetjening??

Kan det passe??

Søren M

Fra : Paw Jensen

Dato : 13-01-04 17:48

Jeg mener at man kan få et interface, så du kan bruge VDO radioer, og disse
findes med MP3

Muligheden findes i hvert tilfælde til 306.

Paw

Fra : Mureren

Dato : 13-01-04 18:14

> Jeg mener at man kan få et interface, så du kan bruge VDO radioer, og
disse
> findes med MP3
>
> Muligheden findes i hvert tilfælde til 306.

Interfácet til 307'eren var ikke lavet for ganske få måneder siden.
Det kan selvfølgelig have ændret sig, men jeg kan stadig ikke finde det på
Peugoet's hjemmeside.
Ku' også godt selv bruge et

Mvh.
Mureren

Fra : Ukendt

Dato : 13-01-04 20:27

> [...]
> Iflg forhandler kan standard radio kun opdateres med en strørre orginal
> radio. Den kan ikke afspille mp3. Dvs jeg skal vælge mellem mp3 oog

Jeg er ret sikker på at Blaupunkt's MP72 og MP73 med et interface kan komme
til at virke i en 307,
Det er ihvertilfælde muligt med 206 og 406.
Disse radio'er har også Display Out, så du kan få tekst fra radioen op i
displayet.

Spørg ved en Bosch / Blaupunkt forretning om der er kommet et interface til
307'eren.

Jeg har prøvet en MP73 i en kortere periode, den var rigtig god med
motoriseret frontklappe.
Ved Fleggard (v. Poetsch) lykkedes det at få den ned i 3500 incl.
fj.betjning.

Claus Peteresen
http://vwfanatic.dk

Fra : Johnt

Dato : 13-01-04 21:18

> "soren" <maagaard@yahoo.com> skrev i en meddelelse

Jeg mener at den originale radio, som sidder i en Peugeot er en Clarion.

Prøv at se om du ikke kan bruge en anden model fra dem

Hilsen

Johnt

Fra : TC

Dato : 13-01-04 22:59

Hej

Jeg har købt den originale Peugeot radio med CD afspiller og den afspiller
MP3 uden problemer......

Mvh

Tommy Christensen

www.wero.dk

Fra : soren

Dato : 13-01-04 23:38

"TC" <twc@wero.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg har købt den originale Peugeot radio med CD afspiller og den
afspiller
> MP3 uden problemer......
>
> Mvh
>
> Tommy Christensen
>
> www.wero.dk

Det lyder jo rigtig interessant. Hvad hedder radioen?? Modelnummer?

mvh Søren M

Fra : TC

Dato : 14-01-04 21:10

Hejsa

Jeg ved ikke mærke eller model, men det var da vidst den eneste Peugeot
sælger..

Mvh

Tommy

www.wero.dk