reklamer
Fra : Sp@cey

Dato : 13-01-04 09:52

Min far har prøvet at bilde mig ind at man kan tjene en skilling på at køre
rundt med forskellige reklamer på dytten. Bannere og lign.
Har dette noget på sig?
Og hvad med told og skat?

Kunne da godt leve med at reklamere for coca cola eller durex for den
rigtige pris.

Mvh Sp@cey

---

Fra : Henrik Daae

Dato : 13-01-04 09:58

Tag et kig på www.sponsorcar.dk, det er vist dem han tænker på.

> Kunne da godt leve med at reklamere for coca cola eller durex for den
> rigtige pris.

Hvad med Tampax?

Mvh. Henrik
Mitsubishi Colt 1600 GLXi "Bullet"

Fra : Tom

Dato : 13-01-04 10:26

> [...]
køre
> rundt med forskellige reklamer på dytten. Bannere og lign.

Jeg har kontaktet dem for en 3 år siden og gav dem alle oplyninger med hvor
mange Km jeg kørte (25-30.000), hvor jeg kørte (dk, tyskland), bilens alder
(3 år) og stand, men jeg hørte aldrig fra dem.
Så de kender ikke engang alm. høflighed med at sende et standard afslag.

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : TGD

Dato : 13-01-04 16:19

"Tom" <tom_christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

<KLIP>

> [...]
> (3 år) og stand, men jeg hørte aldrig fra dem.
> Så de kender ikke engang alm. høflighed med at sende et standard afslag.

Det eneste der gør sådan Mondeo yndigere er da også kun "POLITI"

Fra : Kristian

Dato : 14-01-04 09:10

> hvor
> alder

Jeg har også tilmeldt mig for flere år siden, og har heller ikke hørt
noget.................selvom jeg kører i (dengang) ny bil, og kører ca.
40.000 om året, i hele landet.
Så det er nok spørgsmålet om seriøsiteten af det firma.

MVH

Kristian

Fra : Rene Joergensen

Dato : 13-01-04 20:06

Sp@cey <Someone@microsoft.dk> wrote:

> Min far har prøvet at bilde mig ind at man kan tjene en skilling på at køre
> rundt med forskellige reklamer på dytten. Bannere og lign.

Følgende link var i denne måneds udgave af Bilmagasinet:
http://automedia.dk/site/

> Og hvad med told og skat?

De vil nok gerne have en bid af kagen :)

--
-René

Fra : Sp@cey

Dato : 14-01-04 08:25

"Rene Joergensen" <fox@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Følgende link var i denne måneds udgave af Bilmagasinet:
> http://automedia.dk/site/

Ser sq da meget godt ud, kunne jeg da godt fristes til.

> De vil nok gerne have en bid af kagen :)

Ja sådan er det jo altid og så falder fidusen jo lidt, men da stadig en plov
i lommen for at gøre ingenting.

Mvh
Sp@cey

---

Fra : news.tele.dk

Dato : 14-01-04 09:59

> Ser sq da meget godt ud, kunne jeg da godt fristes til.

Hi hi hah ha...nej jeg skulle jo også lige kigge siden, deres eksempel
billeder er legetøjsbiler på et gulvtæppe... alvorlig mangler du respekt for
sådan et firma...

/Max