ang.Kadett! & billige dele
Fra : Jørn Hansen

Dato : 11-01-04 08:38

Hej !
Er der nogen der kender en side, med brugte eller billige 'reservedele' til
gamle Kadett'er , min egen er en 88'er caravan E.

Jørn Hansen

Fra : Claus Fabritius

Dato : 11-01-04 12:56

"Jørn Hansen" <Jorn.Hansen@Hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der kender en side, med brugte eller billige 'reservedele'
til
> gamle Kadett'er , min egen er en 88'er caravan E.

www.thansen.dk og www.hoyer-autodele.dk skulle kunne klare det meste til en
god pris. Kvaliteten på stumperne er der dog delte meninger om.
--
Claus
Så skal Unoen gøres klar til syn.

Fra : Morten Trab

Dato : 11-01-04 14:33

"Claus Fabritius" <champ88@ofir.invalid> skrev i en meddelelse

> www.thansen.dk og www.hoyer-autodele.dk skulle kunne klare det meste til
en
> god pris. Kvaliteten på stumperne er der dog delte meninger om.

Det eneste jeg har haft problemer med ved Højer er forhjulslejer og
generator til en Kadett E...Det gør jeg sq aldrig igen...
Ellers har jeg ingen problemer med at køre res.dele til min "dett" derfra...

--
Mvh. / Best Regards
Morten Trab (BlackChart)

Ved mail, fjern REMOVE fra teksten-