Guldkorn fra AR
Fra : Jacob

Dato : 20-04-01 20:17

Sad og så GP her i eftermiddags, og under 250cc kom følgende bemærkninger
fra Anders Rasmussen:

- "Havde der ikke været racerløb, ville vi alle sammen nok have kørt rundt
på MZ'ere og Jawa'er --------- og måske Harley Dav...... - nej, det må jeg
nok hellere lade være med at sige."

He he, ja med Anders Rasmussens baggrund, er sådan en udtalelse jo ikke
særlig overraskende

Diskriminationen længe leve

og:

- "Jeg tror det er Locatelli - jeg kan kende lokkerne. Ja, for Katja
Poetsgen's (?) er mere "lokkende" end "loca"-tellis".

Hø, hø - skarpt set og nærmest helt poetisk!

Mvh
Jacob
GS500

Fra : Jens S., Esbjerg

Dato : 20-04-01 20:54

"Jacob"
skrev
noget om gp og:
> Katja Poetsgen's (?) er mere "lokkende" end "loca"-tellis".
**********************
Poensgen !
En god grund til at man skulle begynde at køre løb - køn kollega
Tjek hende på: http://www.katja-poensgen.de

--

/Jens S., Esbjerg
GSX 600 F & GN 125

Fra : Jacob

Dato : 20-04-01 21:26

"Jens S., Esbjerg" <jesvFJERN-FRA-F-TIL-SNABELA@jubiipost.dk> skrev i en
meddelelse news:9bq49e$ig$1@news.inet.tele.dk...
> [...]
> **********************
> Poensgen !
> En god grund til at man skulle begynde at køre løb - køn kollega

Poensgen = god for potensen

Mvh
Jacob
GS500

Fra : Tommy

Dato : 21-04-01 03:23

Pas nu på hvad der siges..... Han kører i vores klub.... Lidt langsomt,
men han er der )) Jeg kan jo sladre .......

TR

Jacob skriver:

Fra : Jacob

Dato : 21-04-01 09:44

"Tommy" <p1000377@post.uni2.dk> skrev i en meddelelse
> Pas nu på hvad der siges..... Han kører i vores klub.... Lidt
langsomt,
> men han er der )) Jeg kan jo sladre .......
>
> TR

Så hils ham og sig/sladr, at han gør et fremragende stykke arbejde. Både
"fagligt" mht. kommentereingen af løbene/maskinerne/materilellet osv. samt
at underholdningsværdien er i top med ovenstående kommentarer...

Jeg synes sgu han er sej nok - jeg har hverken HD, MZ eller Jawa

Mvh
Jacob
GS500

Fra : Claus Rittig

Dato : 21-04-01 16:22

"Jacob" <jnk.607@rsk.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg synes sgu han er sej nok - jeg har hverken HD, MZ eller Jawa

Nu var det jo mere en morsom kommentar, AR ved garanteret godt at HD har en
glorværdig fortid på racerbanerne, og iøvrigt også kører superbike idag, og
Jawa er stadig absolut i top på speedway-banerne, og har jo været det i
årtier. Selv MZ har vundet RR-sejre for nogle årtier siden.

Rittig

Fra : Jacob

Dato : 22-04-01 15:01

> "Jacob" <jnk.607@rsk.dk> skrev i en meddelelse