MC-ræs i stokholm
Fra : ncj

Dato : 09-01-04 18:26

Hej NG
er der nogen der ved hvor man kan downloade filen hvor der bliver kørt ræs i
stokhlom på en hayabusa.

Fra : Henrik

Dato : 09-01-04 23:21

ncj wrote:

> Hej NG
> er der nogen der ved hvor man kan downloade filen hvor der bliver kørt ræs i
> stokhlom på en hayabusa.

Prøv at søge med www.kazaa.com

mvh
Henrik

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 09-01-04 23:48

ncj wrote:
> Hej NG
> er der nogen der ved hvor man kan downloade filen hvor der bliver
> kørt ræs i stokhlom på en hayabusa.

Jeg har lagt den op på: www.demospasser.dk men du skal nok oprettes som
bruger før du kan downloade den. Den ligger sjovt nok under motorcykler
--
Regards Rune
www.Bandit600RR.frac.dk

Fra : stefrix

Dato : 11-01-04 14:33

"ncj" skrev d. 09-01-04 18:26 dette indlæg :
> Hej NG
> er der nogen der ved hvor man kan downloade filen hvor der bliver kørt
ræs i
> stokhlom på en hayabusa.
>
> ..Du tænker på det klip med den tunede (sorte ) busa. der kortvarigt
trækker på rullen med ca. 300 ?! ..
Eller nogle af de klip fra byen.. hvor det dog vist er en gsx1000r (
sort ) der bliver leget på..
-Jeg ligger inde med hele filmen (svcd) .. bla. også klippet hvor der
køres fra stokholm til upsala
(68 km. motorvej i eftermiddags trafik, med en gennemsnits-fart på 273
kmt/h.. )

Stefrix

http://www.kandu.dk/

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 11-01-04 15:28

stefrix wrote:

> [...]
> køres fra stokholm til upsala
> (68 km. motorvej i eftermiddags trafik, med en gennemsnits-fart på 273

Der er lavet en 2'er hvor ham kører på en neongul busa med 499hk som trækker
på hjul på gassen med 250km/t...
--
Regards Rune
www.Bandit600RR.dk

Fra : Ninja Rider

Dato : 12-01-04 00:47

Hejsa

Rune (Bandit600RR) wrote:

> [...]
Der er også klip med en sort Busa!

Det er Ghost Rider - The Final Ride (1'eren)

> Der er lavet en 2'er hvor ham kører på en neongul busa med 499hk som trækker
> på hjul på gassen med 250km/t...

Jepper, det er et uddrag fra Ghostrider - Goes Wild (som er 2'eren)
http://ghostridermovie.net/images/pics_bilder/image0.jpg

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja