hvor gammel???
Fra : Nicolai

Dato : 08-01-04 19:24

Hvor gammel skal man være for at køre knallert....?

Før var det 16år, men jeg har hørt, at det kun er 15år nu..!?

Nicolai

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 08-01-04 19:37

> Hvor gammel skal man være for at køre knallert....?

Herinde skal man være 18 for at køre knallert

Fra : Pwh

Dato : 08-01-04 19:56

Henrik Steen Larsen wrote:

> Herinde skal man være 18 for at køre knallert

Hvor længe må man så blive ved :-?

/Jens (2*18 år + en sjat)

Fra : Martin Sørensen

Dato : 08-01-04 21:26

> Hvor længe må man så blive ved :-?
> /Jens (2*18 år + en sjat)

Når man fylder 50, så skal man købe en BMW, alt det andet er man for gammel
til.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 08-01-04 23:24

"Martin Sørensen" <mos@laxity.invalid> skrev i

> Når man fylder 50, så skal man købe en BMW, alt det andet er man for
> gammel til.

Ikke de lyseste fremtidsudsigter du har ?

--
Arne Lorenzen / http://www.dfmc.dk/?id=183

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 09-01-04 00:08

"Martin Sørensen" wrote:

> Når man fylder 50, så skal man købe en BMW, alt det andet er man for gammel
> til.

Hov, den var under bæltestedet. Jeg er kun 40 år. Jeg vil vende det om og sige
at jeg har skruet og ventet tålmodigt på reservedele nok i min tid. Men va'
faen' i bliver vel også ældre og klogere med tiden.

Ib Jakobsen

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 08-01-04 19:40

> Hvor gammel skal man være for at køre knallert....?
>
> Før var det 16år, men jeg har hørt, at det kun er 15år nu..!?
>
> Nicolai

Det er OT i denne gruppe men det er alligevel stadig 16 år !

MVH

Lars Bisgaard

Fra : Martin Ley-Frantsen

Dato : 08-01-04 22:29

"Nicolai" wrote in message
> Hvor gammel skal man være for at køre knallert....?

Man skal stadig være 16 som du sikkert allerede har hørt. tog kortet for et
halvt år siden

Martin Ley-Frantsen
(som glæder sig til om 1 1/2 år hvor han kan mænge sig mig med de store
drenge : )

Yamaha 4-gear 50 cc

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 08-01-04 23:00

"Martin Ley-Frantsen" wrote in message
> (som glæder sig til om 1 1/2 år hvor han kan mænge sig mig med de store
> drenge : )
> Yamaha 4-gear 50 cc

Glæd dig! Jeg har aldrig haft knallert eller kørt noget andet
motoriseret (med undtagelse af en havetraktor), men startede direkte op på
en GS500E da jeg blev 18... Det har jeg aldrig fortrudt!

Hygge...
Daniel
gsx-r 400