2WD Yam R1
Fra : ziras

Dato : 08-01-04 18:26

The 2WD story is old news...check the link...

http://www.bike1000.cc/stories/2wd_r1.htm

Zoom on the front wheel hub....run via hydraulics

ZIRAS

Fra : Ninja Rider

Dato : 08-01-04 18:50

Hejsa

ziras wrote:

> The 2WD story is old news...check the link...

Hvad fanden skal man da bruge en forhjulstrukket sports MC til?
Den køre forfanden da med hjulet i luften det meste af tiden, så det kan
jeg da ik lige se fordelen ved!

Det eneste smarte jeg kan se ved det, er da at man kan slå rekorterne i
Stopie, så nemt som ingen ting!......

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
Der gerne vil sende forhjulet i vejret!

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 08-01-04 19:41

"Ninja Rider" <Gundersen@tdcadsl.danmark.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg da ik lige se fordelen ved!
>
> Det eneste smarte jeg kan se ved det, er da at man kan slå rekorterne i

Helt seriøst ... hvordan ??
vil gerne se dig holde den oppe på forhjulet mens den trækker på den....

hmm :)))

tænk lige over det :)

Lars Bisgaard

Fra : Ninja Rider

Dato : 08-01-04 19:54

Hejsa

Lars Bisgaard wrote:
> Helt seriøst ... hvordan ??

Jeg ville gerne sige: Det er da Nemt! Det er det teoretisk, men ikke i
praktis.

> vil gerne se dig holde den oppe på forhjulet mens den trækker på den....
> hmm :)))
> tænk lige over det :)

Du køre med høj fart og rykker den op på forhjulet, som man gør ved
roling stopies. Så får du den op lige over balance pungtet, så den er
lige ved at gå forover, og køre den der, imens man begynder at få den
til at trække. Simpelt ik?

Det er et trix som jeg har foreslået til MC filmen over alle mc film
MI-3! Det kunne da være fedt! I 2'eren har de da ingen problemer med
roling stopies, mens de rykker bagenden rundt, og skyder med en pistol i
stragt arm. (Styre mc'en med 1 arm!)

D GAS..... I ka' ta' d!.........

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja

Fra : Kristoffer Lippert

Dato : 08-01-04 22:59

"Lars Bisgaard" <lcb@NOSPAMprivat.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> Helt seriøst ... hvordan ??
> vil gerne se dig holde den oppe på forhjulet mens den trækker på den....

I bakgear! - det er da soleklart!

/Kristoffer

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 09-01-04 06:07