De underfundige !!
Fra : Tom

Dato : 08-01-04 15:35

Hvad er det som får mænd til at bruge en weekend (20 timer) på at montere
centrallåse for at spare 3 sekunder på at låse en dør op?

Hvad er det som får mænd til at ofre 50.000 Kr på at tune en motor så man
får en 0-100 Km/t tid der er ca. 2 sekunder bedre?

Hvad er det som får mænd til at ødelægge intrumentkonsollen med holder til
mobilen, når der alligevel ikke er nogen der ringer til mobilen?

Hvad er det som får mænd til at ofre alt tid og penge på en ny bil som har
tabt 90% af sin værdi efter 10 år?

Hvad er det som får mænd til at køre bilen i vaskehallen 2 gange i ugen når
den er beskidt før man kommer hjem med den igen?

Hvad er det som får mænd til at købe dyre blå pærer med ½ levetid og som man
ikke selv kan se farven på når man kører?

.....osv....osv....

Vi mænd er sgu da underlige

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 08-01-04 15:39

"Tom" <tom_christensen@bigfoot.com> wrote in message
> [...]
når
> den er beskidt før man kommer hjem med den igen?

Der passer jeg så ikke ind i.

> Hvad er det som får mænd til at købe dyre blå pærer med ½ levetid og som
man
> ikke selv kan se farven på når man kører?

Hvad er det der får nogle til at køre med tågeforlygter tændt hele tiden,
til trods for manglende fordele og
til trods for at de ikke selv kan se dem ?

--
mvh/rg. Christian
og ring til en fra Schweisshunderegistret:

Fra : Nicolai

Dato : 08-01-04 16:02

"Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> wrote in message

> Hvad er det der får nogle til at køre med tågeforlygter tændt hele tiden,
> til trods for manglende fordele og
> til trods for at de ikke selv kan se dem ?

Ja, og at de tit kan være generende for modkørende.

> --
> mvh/rg. Christian

Nic

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 09-01-04 23:20

Nicolai wrote:
> Ja, og at de tit kan være generende for modkørende.

Det er da der for!

mvh
Henning

Fra : John Sahl

Dato : 08-01-04 15:45

Tom wrote:
> ....osv....osv....

Fordi vi kan?

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Tom

Dato : 08-01-04 16:05

> Fordi vi kan?

Ja vi kan meget og har vel opfundet alt andet end den dybe tallerken

Fra : hanzen

Dato : 08-01-04 17:21

> Fordi vi kan?

eller fordi vi ikke kan lade være?
--
hilzen
hanzen

"Jeg gør mig meget umage for at være morsom" sagde klovnen.
"Og så griner de bare"

Fra : Nicolai

Dato : 08-01-04 16:04

"Tom" <tom_christensen@bigfoot.com> wrote in message

> Hvad er det som får mænd til at bruge en weekend (20 timer) på at montere
> centrallåse for at spare 3 sekunder på at låse en dør op?

Det er du nødt til at gange med antallet af oplukninger.

> ....osv....osv....
>
> Vi mænd er sgu da underlige

Ja, men hvis vi bare sidder derhjemme i stolen, foran TV, så får vi det
samme kastet i hovedet konerne. Så er det sgu egentlig bedre at bruge tiden
på nogle ting, som måske udadtil kan være nytteløse.

> --
> Tom

Nic

Fra : Tom

Dato : 08-01-04 16:08

> [...]
tiden
> på nogle ting, som måske udadtil kan være nytteløse.

hehe

Fra : Brian Fogh

Dato : 08-01-04 16:17

Hejsa

Thaa men vi har det jo sjovt. Også uden tåbelygter hehe.

Brian

Fra : bme

Dato : 08-01-04 16:27

> Det er du nødt til at gange med antallet af oplukninger.

hvilket giver 65,75 besparelser om dagen (ialt 3min og 17 sek) i et helt år,
såfremt man havde behov for at bruge sin bil 33 gange pr. dag og kun låste
førerdøren op.

hmmmmm. det kunne være man skulle prøve at spare noget tid ved monteringen

/bo

Fra : Leonard

Dato : 08-01-04 22:50

"bme" <bms@post10.tele.hej> wrote:

>såfremt man havde behov for at bruge sin bil 33 gange pr. dag

Hvilke private bilister låser deres bildør op 33 gange om dagen?
--
Leonard
http://leonard.dk/foredrag/uheld.php

Fra : jan@stevns.net

Dato : 08-01-04 22:56

Leonard <nospam@invalid.invalid> skrev :

>Hvilke private bilister låser deres bildør op 33 gange om dagen?

den glemsomme slags ?

Fra : Flemming Jørgensen

Dato : 08-01-04 16:33

"Tom" <tom_christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse
> Hvad er det som får mænd til at bruge....
>
> Vi mænd er sgu da underlige

Da de spurgte mig hvorfor jeg besteg bjerget, svarede jeg at det måtte jeg,
fordi det var der!

--
Hilsen

Flemming Jørgensen

Fra : Møller

Dato : 09-01-04 16:46

"Flemming Jørgensen" <zillyink*suckers*@hotmail.com> wrote in message

> Da de spurgte mig hvorfor jeg besteg bjerget, svarede jeg at det måtte
jeg,
> fordi det var der!

Det kan da kun være Venusbjerget
--
Møller

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 08-01-04 20:56

"Tom" <tom_christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

<snip en masse om mænd>

> Vi mænd er sgu da underlige

og så var det jeg forventede at svaret på alle dine spørgsmål ville være:

Kvinder !

mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Ukendt

Dato : 08-01-04 21:15

> <snip en masse om mænd>

> og så var det jeg forventede at svaret på alle dine spørgsmål ville være:
> Kvinder !

Hvad får kvinder til at købe en bil til > 200.000 Kr og så kun intressere
sig for farven på stoffet?

Hvad får kvinder til at fortsætte med at køre bil selv om der er lys i en
rød lampe hvorpå der står STOP?

Hvad får kvinder til at tro en bil aldrig skal vaskes eller have lakpleje?

Hvad gør at kvinder ikke ved hvor man fylder 710 på bilen?

Hvad får kvinder til at tro at vi mænd er vilde med stationcars med plads
til barnevogn, indkøbsposer og sække med haveaffald?

Fra : Olesen

Dato : 08-01-04 21:20

> Hvad får kvinder til at købe en bil til > 200.000 Kr og så kun intressere
> sig for farven på stoffet?

De er fortravlede bitches som stadig dyrker karrieren frem for familie,bleer
og børn ?
Endvidere har de ikke rigtig begreb om bilen som sådan, blot et perifært
kendskab
til mærkevarer og dyrkøbt men basalt unødvendig stil.

> Hvad får kvinder til at fortsætte med at køre bil selv om der er lys i en
> rød lampe hvorpå der står STOP?

Stress ?
De sætter en ære i at gøre ting uovervejet fordi de ofte
har set, at det faktisk går ?

> Hvad får kvinder til at tro en bil aldrig skal vaskes eller have lakpleje?

Fordi de har opdaget, at føromtalte dyrkøbte men unødvendige
stil ikke alligevel gav dem dêt de håbede på ?

> Hvad gør at kvinder ikke ved hvor man fylder 710 på bilen?

Øh..den vælger jeg ikke at kommentere...710...bilens 4711 ??

> Hvad får kvinder til at tro at vi mænd er vilde med stationcars med plads
> til barnevogn, indkøbsposer og sække med haveaffald?

...fordi der står TDI eller 1.8T på bagsmækken ???

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 08-01-04 21:45

> Hvad gør at kvinder ikke ved hvor man fylder 710 på bilen?

Øhhh - jeg har faktisk aldrig opfattet mig som værende særligt feminin, men
jeg ved altså heller ikke hvor jeg skulle hælde 710 på min bil !!! -
faktisk har jeg overhovedet anelse om hvad 710 er for noget ? - er det noget
du køber hos Thansen sammen med de blinkende sprinklerdyser oder was ?????

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : René Lønstrup

Dato : 08-01-04 21:57

Andreas M. Hansen wrote:
> [...]
> feminin, men jeg ved altså heller ikke hvor jeg skulle hælde 710 på
> min bil !!! - faktisk har jeg overhovedet anelse om hvad 710 er for

Prøv at vende skærmen på hovedet (alternativt tag et screenshot og roter det
180gr) - Hvad står der nu?

--
Mvh René Lønstrup
min bil: 1985 Toyota MR2 1,6i 16v

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 08-01-04 22:02

> Prøv at vende skærmen på hovedet (alternativt tag et screenshot og roter
det
> 180gr) - Hvad står der nu?

øøøøøøvvvvvvv ! - den var godtnok langt ude! - jeg har ikke moret sig så
meget siden dengang en kammerats far fortalte at han havde købt ny bil, og
at det var en "legetøjshavregrynsbil" - kan du greje den ?

- hint: tænk på et af de større mærker fra den opgående sols rige....

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 08-01-04 22:06

Andreas M. Hansen wrote:

> [...]
> bil, og at det var en "legetøjshavregrynsbil" - kan du greje den ?
>
> - hint: tænk på et af de større mærker fra den opgående sols rige....

Toy-Ota måske

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : jan@stevns.net

Dato : 08-01-04 21:54

"Tom" <t.christensen(snabela)bigfoot.com> skrev :

>Hvad gør at kvinder ikke ved hvor man fylder 710 på bilen?

Er det nu man skal fnise , når der er nogle der ryger i fælden ?

<<< skraldgriner.avi >>>

Fra : Martin P.

Dato : 09-01-04 16:27

> [...]
>
> Hvad er det som får mænd til at ødelægge intrumentkonsollen med holder til
> mobilen, når der alligevel ikke er nogen der ringer til mobilen?

Mit gæt : Kuzz. ;)
--
- Martin

Nissan Almera GTi