nye papir på mc. fra tyskland
Fra : Knud Rehne

Dato : 08-01-04 12:18

Hej

Er der nogen der kan hjælpe mig ???? jeg er kommet til at smide mine org.
papir væk på min nu solgte mc. og kan nu ikke få de sidste penge (solgte den
på afbetaling og der havde jeg dem) men imellem tiden er de blevet væk de lå
i min bil og den lånte to venner til ham der har købt den . T.S i varde har
lovet at skaffe nogle andre men det er snart 2 mdr siden og der sker ikke
noget er der ikke nogen her der kan tale flydende tysk jeg har tlf til
rådhuset i lubæk men er ikke god til tysk vil gerne have mine sidste penge
af ham tyrkeren. håber der er en der har forbindelser i tyskland og kan
hjælpe mig . MVH Knud Rehné

Fra : Ninja Rider

Dato : 08-01-04 18:38

Hejsa

Det er noget rigtigt lort det du er ude for. Jeg har haft samme problem.
Jeg fandt ud af at man kunne hvist få nogle nye papiere fra Tyskland,
hvis den tideligere ejer kontaktede deres Motorkontor. (kan ik huske
hvad det heder)
Problemet jeg havde, belv detsvære bare støre, da den tideligere ejer
havde været underbo, til en her fra danmark,'s kæreste, som var tysker.
Endelig fandt vi så ham underboen der havde været den tideligere ejer.
Problemet var bare at han sad i inde. ÆV.... Så var der ikke noget at
gøre, fik jeg afvide.

I mellemtiden fandt ham snøvle hovedet papierene i DK, som han havde
gemgt godt væk i en stak papiere, så på den måde endte det "lykkeligt"
for mig.

Mvh Emil
P.s. Held og lykke.
p.p.s. Det var en Aprilia RS 125
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
Don't take life to serious......

Fra : Jacob Larsen

Dato : 08-01-04 19:48

> [...]
> god til tysk vil gerne have mine sidste penge af ham tyrkeren. håber
> der er en der har forbindelser i tyskland og kan hjælpe mig.

Jeg snakker desværre ikke ret godt tysk.

Men noget du lige burde tjekke på motorkontoret, var om mc'en er blevet
omregistreret. Det burde vel kunne gøres hvis du forklarer situationen med
den lånte bil til politiet. Jeg får i hvert fald det indtryk ud fra din
forklaring, at papirerne er blevet snuppet af ham, du solgte mc'en til, den
gang han lånte bilen.

Og så ellers ikke et ord om at handle med visse tyrkere Man hører så meget
om handeler med dem, som er gået skævt.
--
mvh. Jacob Larsen - GS500

Fra : Torben Scheel

Dato : 09-01-04 10:20

"Jacob Larsen" <jacobl@(((FJERNDETTE)))cs.auc.dk> wrote in message

> Og så ellers ikke et ord om at handle med visse tyrkere Man hører så meget
> om handeler med dem, som er gået skævt.

Tjah - jeg solgte min Corolla til en bilfuld indvandrere - det virkede
lusket at de skulle være 4 om at købe en bil, men efter den obligatoriske
prutten, en kort prøvetur, et farvel og venden tilbage købte de kontant,
omregistrerede i tide og jeg har intet brok hørt. De danskere der var ude at
se bilen bitchede over småfejl, og ville ikke købe selvom prisen var rigtig
og standen fin for årgangen.

Go figure..

Torben