White Power priser ?
Fra : Drazen Horvat

Dato : 20-04-01 15:48

Hej.

Jeg har forsøgt at finde priser på WP udstyr. Uden held ,
hverken i DK eller udlandet. Skal man virkelig til at
bruge sin mekaniker for dette ? Eller er der nogen med
gode links. ?

Hvilke andre (billige) alternativer er der til det originale isenkram.
Jeg kender umiddelbart WP , Øhlins , Koni .

Mvh. Drazen

GSXR750W

**********************************
Drazen Horvat
ASIC Design engineer

Mobile: +45 40 62 03 75
Office: +45 39 17 83 57
Fax: +45 702 15 701

Disinformer of this world

Posted from parcorp167.symbion.dk [192.38.9.167] (may be forged)

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 20-04-01 18:15

Hvilke andre (billige) alternativer er der til det originale isenkram.
Jeg kender umiddelbart WP , Øhlins , Koni .

Mvh. Drazen

Hej Drazen

Jeg har fundet et firma i Ålborg der er forhandler at Racetech (Dem med gold
valves). Dem kan man sende sine forgafler og bagdæmper til, og så kan de
renovere og forbedre dine affjedringskomponenter til netop din vægt og
kørestil.

Manden nævnte noget om at prisen var ca. 6000Kr for udskiftning af
dæmperdelene til goldvalves samt nye fjedre og ny olie timmet til dig og din
kørestil både for forgaffel og bagdæmper.

Han nævnte noget om at Suzuki dæmpere var renoverbare, og at de havde lavet
flere til roadracing folket. Måske var det noget for en Gixxer kører. Han
lovede at deres dæmpere holdt meget meget længere end den originale. Prisen
kan man da ikke sige noget til. Gold valves dæmperen er jo vidt berømt og en
komplet affjedring build to spec er jo ikke at foragte for for folk der ofte
kører med passager eller som ikke er bygget som en japaner.

Dere telefon nummer er: 98 58 53 00. Snak med: Martin L Christensen

--
Hilsen Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 - Præsident for Polyteknisk MC forening (PMC)

Fra : Claus Rittig

Dato : 20-04-01 19:16

"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@vkr.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har fundet et firma i Ålborg der er forhandler at Racetech...
> Deres telefon nummer er: 98 58 53 00. Snak med: Martin L Christensen

Du er ikke fra Nordjylland, vel?
Firmaet er beliggende i Skelund nær Hadsund, 50-60 km fra Aalborg, men LC
Cross som det hedder, kan anbefales.

Rittig

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 20-04-01 20:57

> Du er ikke fra Nordjylland, vel?
> Firmaet er beliggende i Skelund nær Hadsund, 50-60 km fra Aalborg, men LC
> Cross som det hedder, kan anbefales.
>
> Rittig

Godt gættet. Jeg er ikke fra Ålborg, men fra Sønderborg, dog bor jeg i
Lyngby hvor jeg læser. Jeg gættede på Ålborg p.g.a. telefonnummeret der
startede med 98xxxxxx.

Fra : Carsten Petersen

Dato : 21-04-01 14:27

Hej jens er du ikke færdig med at læse snart ?

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 22-04-01 10:06

> Hej jens er du ikke færdig med at læse snart ?

Nej. Her er gratis penge (SU) Masser af motorcykler, unge piger, og en 10
timers arbejdesuge. Hvorfor stoppe ?
Nå pjat. Jo jeg er ved at skrive speciale. Hvem er du?

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 21-04-01 14:45

drazen.horvat@zucotto.com (Drazen Horvat) writes:

> Hvilke andre (billige) alternativer er der til det originale isenkram.
> Jeg kender umiddelbart WP , Öhlins , Koni .

Penske (US), Maxton (UK).

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen <khp@exbit.dk> Opinions are mine...

Fra : Claus Rittig

Dato : 21-04-01 16:26

"Kai Harrekilde-Petersen" <khp@exbit.dk> skrev i en meddelelse

> Penske (US), Maxton (UK).

Marzocchi (I), Paioli (I), Showa (J), Progressive Suspension (US), Hagon
(S).

Jeg har erfaring med Marzocchi (godt), Öhlins (godt), WP (godt), Progressive
Suspension (godt), Showa (godt), Koni (hmmmm...), og Paioli (skrammel).

Rittig