GLÆDE!!!
Fra : Ole

Dato : 20-04-01 15:24

Hej NG

En gang i mellem må man gerne være rigtig glad!!!

På onsdag henter jeg min spritnye Ducati 750ss
- så ska' der køres - og pudses, har jeg ladet mig fortælle.

Syns' bare lige jeg ville nævne det for et forstående
publikum.

Go weekend

Ole

snart ex-Bandit 600

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 20-04-01 15:48

Ole <sundberg@post1.tele.dk> skrev i en
> Hej NG
>
> En gang i mellem må man gerne være rigtig glad!!!
>
> På onsdag henter jeg min spritnye Ducati 750ss

Tillykke med den )

Er det der "rigtige" eller er det model "ydmyg" = den mat sorte ?

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Ole

Dato : 20-04-01 15:55

> Tillykke med den )
>
> Er det der "rigtige" eller er det model "ydmyg" = den mat sorte ?
>
> --
> Hilsen
> Dennis Pedersen
> Moto Guzzi Nevada 750 Club

-----------

"Desværre" er det model "ydmyg" - Banken måtte jo
sige stop et sted... Jeg var ellers begyndt begyndt
at snakke om 748 eller 996, men min bankrådgiver
kører også mc - viste det sig ;-( Såe deeet.

Men man ka' jo altid male den rød, ikke

Ole

Fra : Jes Vestervang

Dato : 20-04-01 16:51

Ole wrote:

> [...]
> sige stop et sted... Jeg var ellers begyndt begyndt
> at snakke om 748 eller 996, men min bankrådgiver
> kører også mc - viste det sig ;-( Såe deeet.

Så burde han jo at have forståelse

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Brian Luckow

Dato : 20-04-01 21:35

> "Desværre" er det model "ydmyg" - Banken måtte jo
> sige stop et sted... Jeg var ellers begyndt begyndt
> at snakke om 748 eller 996, men min bankrådgiver
> kører også mc - viste det sig ;-( Såe deeet.

Tsk tsk, så er det jo ikke en 750SS men en 750S. :) Men tillykke, fed cykel!

> Men man ka' jo altid male den rød, ikke

Naaa, flot i rød, ja, men der er for mange røde på gaden, så det ville være
syndt/kedligt...

Brian Luckow
Med stivfrosne fingre og kaburatorer... brrr...
En Italiener er IKKE lavet til det danske klima. :(

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 20-04-01 22:15

> [...]
> sige stop et sted... Jeg var ellers begyndt begyndt
> at snakke om 748 eller 996, men min bankrådgiver
> kører også mc - viste det sig ;-( Såe deeet.

"Desværre" ??? hwa´snakker du om , model "ydmyg" _er_ da IMO den
fedeste, _især_ på grund
af farven, den skal jo _aldrig_ have lakforsegler, det eneste den mangler
er den ekstra bremseskive på forhjulet + et par Termignoni ( staves det
sådanne :o/ ) potter.

Fed cykel , endnu engang tillykke .

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Armand

Dato : 21-04-01 02:44

Ole <sundberg@post1.tele.dk> skrev i en

> Men man ka' jo altid male den rød, ikke

Rigtig SV-rød!?

Nej, spøg til side:
At male den vil da være synd, med mindre at den silkeglans, som det
sorte har går tabt efter et antal vask :-/

--
Armand.

Fra : Morten Juel

Dato : 20-04-01 16:33

> På onsdag henter jeg min spritnye Ducati 750ss
> - så ska' der køres - og pudses, har jeg ladet mig fortælle.
STORT tillykke )

Vi glæder os til at se den på malerklemmen !!

Mvh
Morten

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 20-04-01 22:24

Morten Juel <mp@mail1.stofanet.dk> skrev i en
> STORT tillykke )
>
> Vi glæder os til at se den på malerklemmen !!

Jeps ! , ihvertifals , kommer du fra Sjælland ? , så vi får den at se +
høre på Malerklemmen eller Højeruplund ( Stevns )

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Ole Mogensen

Dato : 21-04-01 12:10

Dennis Hellan Pedersen wrote:

> Jeps ! , ihvertifals , kommer du fra Sjælland ? , så vi får den at se +
> høre på Malerklemmen eller Højeruplund ( Stevns )

> [...]

ISÆR høre , lol

Ole

Fra : Ole

Dato : 21-04-01 15:48

> Jeps ! , ihvertifals , kommer du fra Sjælland ? , så vi får den at se +
> høre på Malerklemmen eller Højeruplund ( Stevns )

-----

Tak for de mange pæne ord ))

Pt. residerer jeg på Bornholm, så der skal høvles forbi
nogen tyske turister til sommer.

Elles ses vi måske på Stevns...

Ole
- der altid kører på midterstriben om sommeren )
(her på øen, that is!)

Fra : Ole Mogensen

Dato : 20-04-01 19:11

Ole wrote:

> [...]
> - så ska' der køres - og pudses, har jeg ladet mig fortælle.
>
> Syns' bare lige jeg ville nævne det for et forstående

Ohh , tillykke den er SÅ fed , det bliver min næste cykel.

Ole

--
ole.mogensen@fysik.dtu.dk

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 20-04-01 22:28

Ole Mogensen <ole.mogensen@fysik.dtu.dk> skrev i en

> Ohh , tillykke den er SÅ fed , det bliver min næste cykel.
>
> Ole

Ja ! , jeg må indrømme at hvis jeg havde råd til to cykler , så ville
jeg godt have såån´ en samtidigt med Guzzi´en ( dybt Suk )

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Steen Gruby

Dato : 20-04-01 22:54

On Fri, 20 Apr 2001 16:24:23 +0200, Ole <sundberg@post1.tele.dk>
wrote:

Hej Ole.

>På onsdag henter jeg min spritnye Ducati 750ss
>- så ska' der køres - og pudses, har jeg ladet mig fortælle.

Tillykke med den - og velkommen i "klubben"

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Yamaha XS500
Ducati Paso 750