Knight Rider lys købes hvor?
Fra : Ikaros

Dato : 07-01-04 21:10

Inden nogen nu falder over mig så har jeg altid bare godt kunne tænke mig et
rigtigt Knigt Rider KITT lys til at løbe i grillen.

Nogen der ved hvor man kanfå sådan noget?

K-Man

Fra : Thomas Jensen

Dato : 07-01-04 21:13

Hej!

Thansen er din ven:
http://www.thansen.dk/product.asp?c=200739606&n=517727104&pn=624915112

og i pop blå:

http://www.thansen.dk/product.asp?c=200739606&n=517727104&pn=704312049

-Thomas

Fra : Ikaros

Dato : 07-01-04 21:26

Ehhhhhhhhhhh

Nogen der ved hvor lang den er? altså den fra Thansen........

K-Man

Fra : Thomas Jensen

Dato : 07-01-04 22:12

Hej!

Den blå måler 10,2 cm, og den røde må også være i omegnen af 10 cm (18 stk 5
mm dioder + lidt mellemrun)

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 08-01-04 00:29

On Wed, 7 Jan 2004 21:13:28 +0100, "Thomas Jensen"
<thomas@fjern.kauf.dk> wrote:

>Hej!
>
>Thansen er din ven:
>http://www.thansen.dk/product.asp?c=200739606&n=517727104&pn=624915112

"
Flashing light til montering på f.eks. ydersiden af bakspejlet. Knight
Rider kittet er forprogrammet med 5 forskellige løbemønstre, der skiftes
ved tryk på knappen. I alt 18 røde LED. Tilsluttes 12V via bilens
cigartænder, men kan og tilsluttes direkte til ledningsnettet. Leveres
med 3M kabel."

Synes ikke at det fremgå af teksten af den er velegnet til montage i
kølergrillen.
Flemming Jacobsen

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 07-01-04 21:16

www.thansen.dk

Fra : Ikaros

Dato : 07-01-04 21:24

Damn..................

Det burde jeg da have tænkt på......................

.....og jeg har lige været forbi Thansen i dag..............

Takker mange gange

K-Man

Fra : Ukendt

Dato : 07-01-04 23:53

> [...]
et
> rigtigt Knigt Rider KITT lys til at løbe i grillen.
>
> Nogen der ved hvor man kanfå sådan noget?

Jeg lavede for en del år siden (da Knight Rider var moderne) sådan et sæt
til min svoger (da han var en gæv 18 årig gut i en Golf I GTI). Han nåede
end ikke at køre med det i 24 timer før han blev stoppet af etaten og fik
valget mellem at afmontere det på stedet eller blive kaldt til syn.

Claus Peteresen
http://vwfanatic.dk