kadett solgt!
Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 07-01-04 18:07

Har netop "byttet" den væk for fgl:

Rep af 2 paneler på min anden kadett.

1200 kr.

Transporter ladvogn *LOL* den er vild ;), som kun skal have skiftet
udstødningen inden syn. - jeg har tjekket bund osv og den ser sgu rigtig
sund ud!

Er der nogen der ved hvor man får udstødninger til transporter ladvogn? Den
er fra 84....

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 07-01-04 22:52

"Martin / Fårevejle" <jadahva@NEJhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> sund ud!
>
> Er der nogen der ved hvor man får udstødninger til transporter ladvogn?

Quick pot?...
Hvad er det for en ladvogn?

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 07-01-04 23:25

VW Transporter 84
meddelelse news:bthv74$km0$1@sunsite.dk...

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 07-01-04 23:26

Der sotd vist også transporter.... troede i gutter herinde vidste hvad mærke
det var... ;)

Fra : Fam. Olsen

Dato : 07-01-04 23:46

> Der sotd vist også transporter.... troede i gutter herinde vidste hvad
mærke
> det var... ;)

Jow jow da. Men der mentes jo nok noget med motorstørrelse og benzin eller
diesel.

Måske om det var en dobb. kabine.

MVH Niels

Fra : Hans Paulin

Dato : 08-01-04 01:35

Martin / Fårevejle skrev:

> Der sotd vist også transporter.... troede i gutter herinde vidste
> hvad mærke det var... ;)

....jow jow - jeg ved godt, at en Transporter er en VW - men jeg er osse
udlært samme sted...

....den kaldes osse en type 2, hvor en type 1 er / var en Boble, Bille,
Folkevogn, Käfer eller nedgroet negl...

....typerne 3 og 4 ser man så ikke så meget mere i gadebilledet - men det
var større (person)vogne end Boblen - osse med hækmotor...
Hans