Fotovogne!!
Fra : www.toyota-forum.dk

Dato : 07-01-04 17:17

Blev i Mandags, ved værløse fotograferet af en af de sat.... fotovogne
(havde de stadig skiltet med dem havde jeg da sat håret) men hvor lang tid
går der før man har fået billedet og bøden desværre? kan lige nævnes at det
var i firmaet værkstedsvogn med navn og det hele.

Mvh
Heine Hvidberg
-------
www.toyota-forum.dk

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 07-01-04 17:51

"www.toyota-forum.dk" <hvidbergSLETDETMEDSTORT@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
det
> var i firmaet værkstedsvogn med navn og det hele.

Tjah der gik da et par måneder, før min far fik sit billede tilsendt - og så
havde han ikke fået bøden, den kom først senere.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk

Fra : Ukendt

Dato : 07-01-04 18:02

> [...]
det
> var i firmaet værkstedsvogn med navn og det hele.

Så kan du da bare lade chefen betale regningen
Underligt at du ikke også vil klage over at blitzen var for kraftig
Nå men i flg. andre så skulle der kunne gået en hel måned

--
Tom

Fra : www.toyota-forum.dk

Dato : 08-01-04 13:00

> [...]
> Underligt at du ikke også vil klage over at blitzen var for kraftig
> Nå men i flg. andre så skulle der kunne gået en hel måned

Jeg beklager mig skam ikke over at blive taget for at have kørt for stærkt,
og nej i dagslys ihvertfald har jeg ikke noget at udsætte på blitzen..... og
chefen æder nok ikke bøden, dog vil han gerne have mig hurtigt ud så bussen
jeg skulle have liv i kunne komme hjem.

Heine Hvidberg

Fra : Møller

Dato : 07-01-04 18:04

> [...]
det
> var i firmaet værkstedsvogn med navn og det hele.

Tja hvis du havde kørt under 50 km /t var det ikke sket, men du mangler
måske et pasbillede.
De fås billigere på Farum bytorv

Bossen trække det vel bare i lønnen
--
Møller

Fra : Elbarto Simsoniac

Dato : 07-01-04 20:22

"Møller" <eam_hvem@hvadprivat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
message
> det

> Tja hvis du havde kørt under 50 km /t var det ikke sket, men du mangler

Fra jeg blev knipset i taxa til min vognmand havde billedet gik der 14
dage

Erik Elbarto

Fra : Martin P.

Dato : 07-01-04 19:53

"www.toyota-forum.dk" <hvidbergSLETDETMEDSTORT@tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:3ffc312f$0$29345$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Blev i Mandags, ved værløse fotograferet af en af de sat.... fotovogne
> (havde de stadig skiltet med dem havde jeg da sat håret) men hvor lang tid

Hah, jeg blev også blitzet i Mandags. Jeg tror jeg kørte 60kmt i en zone der
så åbentbart var lavet om til 50kmt. Dette var så bare på Roskildevej i
Valby ... håber også arbejdet sluger den, for det er da surt at skulle
betale for at være på arbejde.

--
- Martin

Nissan Almera GTi

Fra : Andersen [2500]

Dato : 07-01-04 23:03

"Martin P." <sync@liquid.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> så åbentbart var lavet om til 50kmt. Dette var så bare på Roskildevej i
> Valby ... håber også arbejdet sluger den, for det er da surt at skulle

Så er det dælme længe side du sidst var på de kanter.
Det lyder for mig som om du er nuppet på strækningen
mellem ZOO krydset og jernbanen lige før DomusVista.
Faktisk lige der hvor Q8 engang lå. (Faktisk er det Frb.)
Er selv nuppet på det sted for ca. 6 år siden, og der havde
det været 50 Km/t i en årerække (ifgl. min kone)

--
/Andersen [2500]

andersen snabela nospam dot dk