Fiat Tempra Godt køb eller hva' ??
Fra : Peter

Dato : 07-01-04 11:19

Jeg har set en Fiat Tempra 1,6 ie SX st.car, og vil høre om der er nogen,
der har erfaringer, med dem.
Den jeg har set på er en 1,6ie fra 1991, den har servo og er
Blåmetal. Har kørt 154.000.
Den koster omkring 30.000 - Hvad siger i - Godt køb eller hva' ??

se den eventuelt på dette link: http://www.hvidovre-automobilhus.dk/

Er der nogen der har erfaringer med denne forhandler?

mvh

Peter

Fra : Anders Møller

Dato : 07-01-04 14:24

"Peter" <1919@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har set en Fiat Tempra 1,6 ie SX st.car, og vil høre om der er nogen,
> der har erfaringer, med dem.

30.000 er en ok pris, men tænk over at den er bygget på en forlænget
Tipo-bund - og Tipo ruster altså en hel del, og især i bunden. Jeg ville nok
byde dem 23.000 og se hvad de siger.

--
Anders Møller
Uno Racing

Fra : Gilbert{5750}

Dato : 08-01-04 00:35

> [...]
>
> se den eventuelt på dette link: http://www.hvidovre-automobilhus.dk/
>
> Er der nogen der har erfaringer med denne forhandler?

mener at have hørt at den har samme gearkasse som tipo'en og den er ikke
altid for god
hilsen Gilbert

Fra : Henrik B.

Dato : 08-01-04 10:25

Gilbert{5750} wrote:
:: mener at have hørt at den har samme gearkasse som tipo'en og den er
:: ikke altid for god
:: hilsen Gilbert

Ikke bare gearkasse, men hele bilen. Det kan kaldes for en Tipo Sedan.

M.v.h.