Tilbud
Fra : Lone

Dato : 20-04-01 12:57

Under tråden om højrevigepligt skrev jeg et indlæg, og på opfordring
gentager jeg det lige i en ny tråd, så der er større chancer for at
interesserede får færten.
Vedkommende, som bad mig binde denne nye tråd, advarede mig om at jeg kunne
fortryde mit forslag, hvis det viser sig at blive populært. Til jeres
orientering - - jo flere desto bedre, er min holdning.
-------------
Jeg har et tilbud til jer alle sammen - -
Hvis I ønsker det kan og vil jeg gerne bruge nogle timer på et
genopfriskningskursus af den teori mange har glemt. I skal bare være enige
nogle stykker, så kan vi finde ud af noget her i mit teorilokale.
I har råd til at gøre det, for jeg har ikke i tankerne at blande økonomi ind
i det.
Mit forslag går ganske enkelt ud på i løbet af 2-3 timer at gennemgå f.eks.
vigepligter, fletteregel/vognbaneskift + de motorcykelregler det er rart at
have styr på.
0,00 prøver og 0,00 risiko.
At der er folk som bor langt pokker i vold her fra er jo klart, men jeg kan
jo ikke tilbyde andet og bedre end at åbne min dør/mund.
Håber faktisk at der er nogle af jer der tager imod denne mulighed.

Med venlig hilsen
Lone

Fra : Lone

Dato : 20-04-01 13:15

Aner ikke hvad der gik galt, siden mit indlæg havnede som en vedhæftet
fil - - hitter vel ud af det engang - - men bær lige over med mig - - gjorde
det så godt jeg kunne (tror jeg nok) øv

M.V.H.
Lone

Fra : Claus Rittig

Dato : 20-04-01 14:37

> [...]

f.eks.
> vigepligter, fletteregel/vognbaneskift + de motorcykelregler det er rart

Jeg melder mig helt frivilligt!
Rittig

Fra : Søren L Hansen

Dato : 21-04-01 01:57

> Jeg melder mig helt frivilligt!
> Rittig

Jeg er osse med. Vi kunne jo kombinere det med en "forbudt-tur" hjem fra
"skolen"

S.

Fra : Claus Rittig

Dato : 21-04-01 09:43

"Søren L Hansen" <lindholt@person.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er osse med. Vi kunne jo kombinere det med en "forbudt-tur" hjem fra
> "skolen"

HA! Næh, det må vi hellere lade være med. Den sidste der endte med 5
politibiler med hunde og sager har gjort mig lidt mere "lavprofil". Det
ville DÆLME se dumt ud hvis vi blev knaldet på hoppet foran det gamle rådhus
på vej hjem fra teori.

Rittig

Fra : Jes Vestervang

Dato : 22-04-01 11:15

Claus Rittig wrote:

> [...]
> politibiler med hunde og sager har gjort mig lidt mere "lavprofil". Det
> ville DÆLME se dumt ud hvis vi blev knaldet på hoppet foran det gamle

*HAVEGRILL*
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Søren L Hansen

Dato : 23-04-01 08:22

Claus Rittig <ClausRittig@Hotmail.Com> wrote in article
<9brh9d$g7m$2@news.inet.tele.dk>...
> [...]
> politibiler med hunde og sager har gjort mig lidt mere "lavprofil". Det
> ville DÆLME se dumt ud hvis vi blev knaldet på hoppet foran det gamle

Det var jo det der var det sjove

--
Søren

Fra : Robert Eriksen

Dato : 20-04-01 15:13

Lone wrote:

> At der er folk som bor langt pokker i vold her fra er jo klart, men jeg kan
> jo ikke tilbyde andet og bedre end at åbne min dør/mund.

Er "her fra" tæt på "lige i nærheden"?

/Robert

Fra : Lone

Dato : 20-04-01 15:40

"Robert Eriksen" <roe@adr.dk> skrev i en meddelelse

> Er "her fra" tæt på "lige i nærheden"?
>
> /Robert

Sorry der var noget underforstået snak imellem - - Her er Ålborg -
Nørresundby for at være helt nøjagtig.

Med venlig hilsen
Lone

Fra : Armand

Dato : 21-04-01 01:47

> [...]
> fortryde mit forslag, hvis det viser sig at blive populært. Til jeres
> orientering - - jo flere desto bedre, er min holdning.

Ha!
Skal vi lave en pulje?

Jeg byder på 5 stk, heraf de 4 fra lokalområdet!

DFM'ere er bæltskrækkere og kan ikke få lettet sig fra skærmen (=
Forventer at alt kan klares derigennem)

--
Armand
(gammel og bitter over at være blevet vraget, samt andentids

Fra : Jes Vestervang

Dato : 22-04-01 11:17

Armand wrote:

> [...]
> (gammel og bitter over at være blevet vraget, samt andentids
> del-vraget - men der var der også øl indblandet )

Ja, det er jo noget værre noget :-/
Hvornår sker der noget DFM'sk igen, for så vil jeg være med Hvis det da
er på denne side af bæltet, det er alt for dyrt at komme over for min
SU-økonomi :-/

Fra : Armand

Dato : 23-04-01 01:43

Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> skrev i en

> [...]
det da
> er på denne side af bæltet, det er alt for dyrt at komme over for min

Bæltskrækker!
Indse lige at du har masser af penge, også til at krydse bæltet ( =
fortrinsvis noget med at prioritere!)

Forleden var jeg på djævleøen for en enkelt dag. Det var i bil og
medbringende min påhængsvogn!
Brotaksten for den ekvipage er 2 X 350 kr, hvortil Peugeot'ens
bensinforbrug á 12 km/l (= 72 øre/km!) skal tillægges.
For lige at udpensle min privatøkonomi tjener jeg ca. 13.000 kr udbetalt
månedligt og har faste udgifter omkring 9.000 at betale derudaf. Til
rest er der et beløb på 4.000,- hvoraf man kan anskue fredagens
broudgift til at udgøre lige under 20 %!
Ergo: Dén tur kostede mig lige under 1/5 af (resterne af) en månedsløn!

Hvis en retur billet for motorcykel, der koster: 240,- skal udgøre
samme bestanddel ud af din din økonomi skal denne være på ca. 1.200
kr/md
i beløb til rådighed!
Du kan sikkert ligge væsentligt lavere såvel som højere end et sådant
beløb; men regnestykket skal jo også kun vise hvor meget/mindre du har
råd til at passere storebælt end andre :-/

Til dette regnestykke hører endvidere at du skal fratrække det
kursusgebyr á en plovmand som Lone med god samvittighed kunne have taget
for servicen. :-/

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 29-04-01 22:26

Armand wrote:

> det da
>

> Bæltskrækker!
> Indse lige at du har masser af penge, også til at krydse bæltet ( =
> fortrinsvis noget med at prioritere!)

Min bemærkning var nu helt generelt ment, og så er jeg jo også jyde
[snip.... det er billigt at komme over bæltet]

> Til dette regnestykke hører endvidere at du skal fratrække det
> kursusgebyr á en plovmand som Lone med god samvittighed kunne have taget
> for servicen. :-/

Jeps, Lone er en flink en Jeg snakkede jo bare generelt om DFM'ske
ting, og så nævnte jeg at jeg da gerne vil deltage i dem såfremt de er på
J-siden af bæltet. Men nu er det jo ikke mere end godt et halvt år siden
jeg tog pappet, så en opfriskning *burde* jo ikke at være nødvendig
Menæhhh, hvor/hvornår sker der egentlig noget DFM'sk igen?

Fra : Armand

Dato : 30-04-01 23:16

> Min bemærkning var nu helt generelt ment, og så er jeg jo også jyde
........ [snip.... det er billigt at komme over bæltet]

Mine betragtninger er også kun for lige at få rejst et par af
bæltskrækkerne fra kontorstolen

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 01-05-01 23:01

Armand wrote:

> Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> skrev i en

> ........ [snip.... det er billigt at komme over bæltet]
>
> Mine betragtninger er også kun for lige at få rejst et par af
> bæltskrækkerne fra kontorstolen

Okay

Fra : Michael Simony

Dato : 21-04-01 07:54

Hej Lone

Jeg kommer også, dog afhængig af tid og sted.

Michael

Lone skriver:

Fra : Lone

Dato : 21-04-01 09:57

"Michael Simony" <m-simony@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Lone
>
> Jeg kommer også, dog afhængig af tid og sted.

Tiden finder vi ud af - - stedet er fundet, nemlig her på adressen i
Nørresundby (du kan se kort på hjemmesiden)
www.mc-koereskolen.dk
Med venlig hilsen
Lone

Fra : Michael Linde-Hansen

Dato : 23-04-01 19:28

Hej Lone

Det er et kanont initiativ og engagement du udviser. Jeg er med, for man kan
vel altid bruge noget opfriskning..

Med venlig hilsen

Michael

Kawa ZX-6R Ninja

Fra : Lone

Dato : 23-04-01 22:27

Hvad med at gøre denne melding til en stafet, hvor I skriver jer på - for en
gangs skyld bedes I ikke beskære før I tilføjer ))
Hvis vi ikke ser efter at organisere det, render det bare ud i sandet.

Navn
: ------------------------------Datoforslag: -------------------------------
-------------

Med venlig hilsen
Lone

Fra : Steen Gruby

Dato : 23-04-01 22:38

On Mon, 23 Apr 2001 23:26:53 +0200, "Lone"
<mc-skolen@mail1.stofanet.dk> wrote:

Hej Lone

>Navn
>: ------------------------------Datoforslag: -------------------------------
>-------------

Det er et kanon initiativ.
Og jeg er nok en af dem der har mest behov for det - Så:
Jeg tager turen med fra Djaweloien hvis det kan gøres op til en
week-end så jeg kan klare den med een fridag
Og en frisk køretur.

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Yamaha XS500
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Lone

Dato : 23-04-01 23:01

"Steen Gruby" <oz9zi@gruby.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg tager turen med fra Djaweloien hvis det kan gøres op til en
> week-end så jeg kan klare den med een fridag

Det er da ok med en weekend

med venlig hilsen
Lone

Fra : Steen Gruby

Dato : 23-04-01 23:08

On Tue, 24 Apr 2001 00:01:21 +0200, "Lone"
<mc-skolen@mail1.stofanet.dk> wrote:

Hej Lone.

>Det er da ok med en weekend

Det var ikke ment sådan.
En fredag eller mandag ville være OK for mig.

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Yamaha XS500
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Claus Rittig

Dato : 23-04-01 22:49

> [...]
> gangs skyld bedes I ikke beskære før I tilføjer ))
> Hvis vi ikke ser efter at organisere det, render det bare ud i sandet.

: ------------------------------Datoforslag: -------------------------------

Udmærket, men så skal du nok starte en ny tråd, så "nye" seere ikke overser
initivet. Og det er nok bedst du sætter datoen, ellers tager det 14 år at
blive enige om den, og til den tid er halvdelen af os alligevel
trafikdræbte...

Rittig

Fra : Ole Baun

Dato : 25-04-01 00:04

> Og det er nok bedst du sætter datoen, ellers tager det 14 år at
> blive enige om den, og til den tid er halvdelen af os alligevel
> trafikdræbte...

Hej Rittig

Kan du "dokumentere din viden"
Og hvis man ønsker at vide det, kan du så fortælle hvilken af de to lister
man står på ?

Ole Baun (lykkeligt uvidende)

Fra : Claus Rittig

Dato : 25-04-01 15:48

"Ole Baun" <ole.baun@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Kan du "dokumentere din viden"

Det håber jeg sandelig ikke!

> Og hvis man ønsker at vide det, kan du så fortælle hvilken af de to lister
> man står på ?

Hvis man bare vidste...

Rittig
)som ofte kører som om denne tur skulle blive den sidste - det siger de
andre ihvertfald)

Fra : Lone

Dato : 21-04-01 11:32

"Michael Simony" <m-simony@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Lone
>
> Jeg kommer også, dog afhængig af tid og sted.
>
> Michael
Du skal da være så velkommen. Tid må vi aftale - -stedet er Nørresundby - -
Kort kan findes på min hjemmeside: www.mc-koereskolen.dk

Med venlig lørdagshilsen
Lone

Fra : Jonas Holt

Dato : 21-04-01 16:36

Hej Lone
Det sounds good!
Jeg er med på den hvis det er i Aalborg-området. Jeg kommer fra Vadum.

Så kan det jo være at du kan få lidt kursus i vedhæftede filer

Jonas Holt & CBR600F2

Fra : Lone

Dato : 21-04-01 21:14

"Jonas Holt" <jholt@norden-fjords.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg er med på den hvis det er i Aalborg-området. Jeg kommer fra Vadum.
>
> Så kan det jo være at du kan få lidt kursus i vedhæftede filer

Altså

Det er ikke mig der stammer - - Flere gange er det hændt, når jeg har sendt
noget at jeg får besked på at intet er sendt - -for en sikkerheds skyld lod
jeg denne gang være med at gøre noget - - måske det var sendt alligevel
??? - - efter et par timer kunne jeg konstatere at det var ikke på - -
ok - - jeg sendte igen - - igen, viste det sig nu. ORK

Med træt af det hele hilsen

Fra : Claus Rittig

Dato : 21-04-01 22:55

> [...]
> ??? - - efter et par timer kunne jeg konstatere at det var ikke på - -
> ok - - jeg sendte igen - - igen, viste det sig nu. ORK

Det' det jeg altid har sagt: Edb er noget lort!

Rittig
(10 sekunder fra at falde i søvn)

Fra : Flemming Petrich Jen~

Dato : 22-04-01 07:27

På det tidspunkt var vi andre (jeg) længe faldet i søvn.
Det skyldes nok alle de km ude på landevejen og den friske forårsluft.
Virkelig dejlig dag og det forsætter idag søndag.
Jamen dog er foråret endelig kommet?
Flemming - XV 535 S

Fra : Niels Bager Bæk

Dato : 23-04-01 11:21

Jeg vil gerne med, nogen der vil føl's fra Vejle ??
(og hvem ta'r kage med ?? :)

Stones

Fra : Claus Rittig

Dato : 23-04-01 15:36

"Niels Bager Bæk" <nbb@cc-electronic.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg vil gerne med, nogen der vil føl's fra Vejle ??
> (og hvem ta'r kage med ?? :)

Det ska jæ nok. Men det bliver ikke hjemmebag, medmindre vi får slæbt Lars
(fra min klub) med, det er ham der plejer at bage til klubaftnerne.

Rittig

Fra : Morten Christensen

Dato : 27-04-01 03:59

"Claus Rittig" <ClausRittig@Hotmail.Com> wrote in message
> Det ska jæ nok. Men det bliver ikke hjemmebag, medmindre vi får slæbt Lars
> (fra min klub) med, det er ham der plejer at bage til klubaftnerne.
>
> Rittig

Arj, Rittig.... Du må afsted på et "Skåne-ærme-kursus" sammen med den kære
fru Hüttemeier så!
[Sjup, der skal fløøøøøøøøde TIL!]

--
Have a good ride...
Morten, Københavnstrup, der ikke tør deltage i et Hüttemeier-kursus....