Starthjælp
Fra : Sp@cey

Dato : 05-01-04 08:58

Shit. Kommer ud til min bil igår aftes og sætter nøglen i, lys i
instrumentbordet, blæser kører, drejer lidt til og ......ingenting!!! Ikke
engang en klik lyd fra starteren. Se nu bliver jeg rigtig bange (efter
jul....koster mange penge osv) Hvis nu ikke starteren fejler noget, hvordan
kigger man så nærmere på en startspærre?
Er det bare afgang til VW eller hvad?

Bilen er en '96 Golf III 1,6 CL

Ønsker alle i gruppen Godt nytår
MVH Sp@cey

---

Fra : Jensn

Dato : 05-01-04 09:39

"Sp@cey" <Someone@microsoft.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jul....koster mange penge osv) Hvis nu ikke starteren fejler noget,
hvordan
> kigger man så nærmere på en startspærre?

Og det er ikke "bare" batteriet ??

Går instrumentbelysning og blæser ud når du prøver på at starte ?

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 05-01-04 09:56

> [...]
> jul....koster mange penge osv) Hvis nu ikke starteren fejler noget,
hvordan
> kigger man så nærmere på en startspærre?

Jeg tror ikke på at det er startspærren...

Enten batteriet eller starten...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Sp@cey

Dato : 05-01-04 16:15

> Jeg tror ikke på at det er startspærren...
>
> Enten batteriet eller starten...

Det var heldigvis bare starteren.... fik en ny for 700,- Så kan vi lidt
igen.
Tak for svarene
MVH
Sp@cey

---

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 05-01-04 20:35

"Sp@cey" <Someone@microsoft.dk> skrev i en meddelelse
> Det var heldigvis bare starteren.... fik en ny for 700,- Så kan vi lidt
> igen.

Nu er det for sent...

Men det var ikke blot forbindelsen til starten det var galt med?

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Sp@cey

Dato : 05-01-04 21:41

> Men det var ikke blot forbindelsen til starten det var galt med?

Nej det kontrolerede jeg selvf. før jeg skiftede starteren.
Men ellers tak for input'et

MVH
Sp@cey

---