Sadelmager søges
Fra : Niels Bager Bæk

Dato : 20-04-01 10:35

Hello Out There.

En god ven til mig (for øvrigt min svoger) har i ramme alvor tænkt sig at
købe CBR1100 BB (99'er, det dumme rige svin :)

Men da han kun er en lille skid, har han brug for en Sadelmager eller
lignende, der kan lave ham et sæde til cyklen, der er lidt lavere.

Er der monstro nogle ude i den store verden, der har nogle gode forslag, til
folk der kan løse opgaven ??

Anders kan kontaktes direkte på a_bager@hotmail.com

Med de hygligste hilsener

Stones, der får lov at prøve BB'en når han får den købt JiiiiHHAAAA !!!

Fra : Brian

Dato : 21-04-01 11:03

HEy Stones.
Jeg har lige fået ombetrukket mit sæde her i Århus.Hus en der hedder MJ
Autosadelmager.
Det er godt og flot håndværk og så er det billigt.

http://www.mj-autosadelmager.dk/

Med Venlig Hilsen Brian W.

" Som lige har fået malet bold´oren i Bimmer blå.fåååååååååååååååååårk den
er fed.

--