Chopper/langtur - så er det vist på tide
Fra : Palle Bugtrup

Dato : 04-01-04 18:18

Ja så er det vist på tide at sige tak til Hekto, Armand, Hans, Claus,
Dennis, Martin, Knorsfis??, Orla, Arne, Anders, Frans og Jes + Moller,
Cykellapper, Kenneth og Raptor, for en yderst saglig belæring om både det
ene og det andet.
Jeg har fået del i erfaring og indsigt, hvilket vil spare mig for alt for
mange fejldispositioner.

Jeg ønsker jer en god sommer.

Bedste hilsen
Palle

- ? Ducati ST ? - BMW har en R80ST, står ST for det samme hos Ducati ?

begin 666 Saint James.vcf
M0D5'24XZ5D-!4D0-"E9%4E-)3TXZ,BXQ#0I..D9R;V5S93M386T-"D9..E-A
M:6YT($IA;65S#0I%34%)3#M04D5&.TE.5$523D54.G-A;4!L86ME8V]U;G1R
K>6QO9RYC;VT-"E)%5CHR,# T,#$P-%0Q-S$W-3=:#0I%3D0Z5D-!4D0-"@``
`
end

Fra : Claus Rittig

Dato : 04-01-04 19:02

"Palle Bugtrup" <pilgrim.cyclemotors(GLEM)@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ene og det andet.
> Jeg har fået del i erfaring og indsigt, hvilket vil spare mig for alt

Ja, du fik da ihvertfald nogle synspunkter!

> Jeg ønsker jer en god sommer.

Det er godtnok i god tid... Her sner det.

> - ? Ducati ST ? - BMW har en R80ST, står ST for det samme hos Ducati ?

Nah, det skal du nok ikke regne med. Ihvertfald har de en ret forskellig
udlægning af de bogstaver.

Rittig
(Som ikke har prøvet nævnte modeller)

Fra : Anders Thorup

Dato : 04-01-04 19:34

Claus Rittig wrote:
<Snip, en masse tak>
selv tak

> Nah, det skal du nok ikke regne med. Ihvertfald har de en ret
> forskellig udlægning af de bogstaver.

Hmm mon ikke de begge vil bruge bogstaverne som tegn på at det er en Super
Tourer????
Det vil jeg da synes er logisk, da begge jo er fremragende touring maskiner

MVH / Best Regards
Anders Thorup
Suzuki GSX 250 EX
Http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Anders_Thorup

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 04-01-04 20:03

Anders Thorup wrote:

> Hmm mon ikke de begge vil bruge bogstaverne som tegn på at det er en Super
> Tourer????
> Det vil jeg da synes er logisk, da begge jo er fremragende touring maskiner

Man kan blive så snydt. En BMW R80ST er en skrabet mc. Mest af alt minder den
om en smule offroad med oplagt udstødning og lav gearing.

Ib Jakobsen

Fra : Armand

Dato : 04-01-04 19:59

"Anders Thorup" <Nospam@it.dk> skrev i en meddelelse

> Hmm mon ikke de begge vil bruge bogstaverne som tegn på at det er en Super
> Tourer????
> Det vil jeg da synes er logisk, da begge jo er fremragende touring
maskiner

For Ducati's vedkommende sigter betegnelsen mod både Sport og Touring, hvor
BMW ønsker at angive modellens off-road egenskaber (Strasse - Terrain(?))!

Ducatis nærmeste ækvivalent til R80ST må være Multistrada'en, hvorimod det
er svært at finde en BMW der svarer til ST2, ST4 og nu ST3 :-/

--
Armand.

Fra : M. Høy

Dato : 04-01-04 19:00

Og du kom frem til hvilke/n model/ler, der var værd at gå efter????

Mvh.

M. Hoey
(Suzuki GT750A)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=234

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 04-01-04 19:38

"Palle Bugtrup" <pilgrim.cyclemotors(GLEM)@pc.dk> skrev i

> Ja så er det vist på tide at sige tak til....
[klip]
> - ? Ducati ST ? - BMW har en R80ST, står ST for det samme hos Ducati
>
> begin 666 Saint James.vcf
> BEGIN:VCARD
> VERSION:2.1
> N:Froese;Sam
> FN:Saint James
> EMAIL;PREF;INTERNET:sam@lakecountrylog.com
> REV:20040104T171757Z
> END:VCARD
> Attachment decoded: Saint James.vcf
> `
> end

Bariården!
Altid glad for også at kunne bidrage til at løfte forviringen op på et
højere plan

Ku´da være lidt spændende at høre hvad du så vælger i sidste ende.

--
Arne Lorenzen / http://www.dfmc.dk/?id=183
Vis kammi i klubben stadig har følgende til salg:

Fra : Ukendt

Dato : 04-01-04 20:33

> [...]
>
> Bedste hilsen
> Palle
>
> - ? Ducati ST ? - BMW har en R80ST, står ST for det samme hos Ducati

Tak skal du have.

Saglig og saglig..bob..bob..bob.. du fik da i hvert fald min mening

mvh
Kenneth S

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 04-01-04 22:00

Tak, skulle det være en anden gang

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Frans Jensen

Dato : 04-01-04 23:42

On Sun, 4 Jan 2004 18:17:57 +0100, "Palle Bugtrup"
<pilgrim.cyclemotors(GLEM)@pc.dk> wrote:

> [...]
>ene og det andet.
> Jeg har fået del i erfaring og indsigt, hvilket vil spare mig for alt for

tak i lige måde

bare jeg nu kan holde styret væk fra vejbanen i mogen tidlig

> - ? Ducati ST ? - BMW har en R80ST

du kan se et billede af en ST her:

http://home.jtan.com/~wayne/bmw_bike.html

gad vide om det bliver nemt at montere sidetasker med lydpotten
oppe ved siden af sædet?

> står ST for det samme hos Ducati ?

ved det ikke

men tvivler stærkt