> > Jeg ved dog at denne motortype har haft "termiske" problemer med
> > topstykket - dvs. at de kan revne i topstykkerne ved lang tids hård
kørsel
> > (typisk ved ca 200.000 km) hvis man presser dem for hård.
>
> Kan man så ikke evt. forbedre kølingen på motoren ?
Det er vist et designproblem på topstykkerne der gør det.
Der skulle være kommet et forbedret topstykke til dem så får man et
nyt/ombytter skulle problemet være løst.
>
> > (rart at se at der findes endnu en E30 Diesel på gruppen - har selv en
E30
> > 324TD og en E46 320D)
>
> Jeg synes også, at det er skønt at snakke med en, der har sådan en bil. Du
> har sikkert en masse tips og tricks til den
![Blink](images/smileys/wink.gif)
) Min skal synes nu her d.
> 13, men der er nu ikke så meget, der skal laves på den. Dog skal den have
> nye bremser bagpå. Ved du forøvrigt, om man må sætte skiver på ?
>
Min 324td er født med skiver bagpå - jeg kan ikke forestille mig at man ikke
skulle kunne eftermontere dem - men håndbremsen der sidder inde i skiverne
(tromlebremser) skal også flyttes med og kabeltræk etc. skal ændres. Jeg
tror det smarteste ville være at få en komplet bagbro fra en E30 324 td.
>