Startproblem med Golf III
Fra : Ole Axelsen

Dato : 02-01-04 19:07

Hej.

Fruens Golf III, som der ellers aldrig har været bøvl med, er begyndt at te
sig lidt underligt. Når man drejer nøglen tager starteren lige fat, måske en
halv omgang og slår så fra.
I dag da hun var på torvet ville den ikke starte da hun skulle hjem. Hun lod
den stå og blev kørt hjem. Da jeg kom en time senere startede den uden
problemer. Jeg stoppede og startede en del gange, ingen problemer.
Senere på dagen var den gal igen. Jeg kørte ud og startede den for hende.
Denne gang gik det dog ikke så nemt. Jeg kunne få den til at snurre, ved at
lade bilen stå i gear og den kunne fint rulle både frem og tilbage. Straks
den ikke var i gear tog starteren ikke ved igen. Det er altså ikke strøm den
mangler. Er det mon starteren/startrelæet der er på retur?

--
Ole Axelsen.
Der er fejl i min mailadresse.