ingen Dakar ?!?!?
Fra : Morten Juel

Dato : 02-01-04 12:26

Hejsa Alle

Kan det virkeligt være rigtigt at ingen af de danske kanaler viser
paris-dakar i år, er det kun eurosport ??

Mvh
Morten

Fra : Ukendt

Dato : 02-01-04 12:50

> Kan det virkeligt være rigtigt at ingen af de danske kanaler viser
> paris-dakar i år, er det kun eurosport ??

det skal da nok passe. Det er jo en "boldspillernation" så motorsport er der
dårligt plads til blandt alle alle nyheder om OB og B1904 der slås om
"vigtige" nedrykninger og hvad ved jeg om fodbold :o/

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : E. Jensen

Dato : 02-01-04 14:45

> [...]
> dårligt plads til blandt alle alle nyheder om OB og B1904 der slås om
> "vigtige" nedrykninger og hvad ved jeg om fodbold :o/

Fodbold er underholdning, bilen et transportmiddel

mvh E - der håber at alle danskere ville foretrække fodbold frem for
bilsport, hvis der blev udskrevet valg :)

Fra : bme

Dato : 02-01-04 15:09

> Fodbold er underholdning, bilen et transportmiddel

puhadada, hvad laver du så i denne gruppe? Den nye gruppe for folk der ikke
vil snikkesnakke, men kun koncentrerer sig om/ anser bilen som et køretøj,
holder til i dk.teknik.bil

> mvh E - der håber at alle danskere ville foretrække fodbold frem for
> bilsport, hvis der blev udskrevet valg :)

Kan du så lige komme hjem i din hule

/bo
som savner formel1 på dr-sne og tv-slud (nej, jeg har ikke kabel og deslige)

Fra : Christian Hansen

Dato : 02-01-04 22:01

> /bo
> som savner formel1 på dr-sne og tv-slud (nej, jeg har ikke kabel og
deslige)

Jeg kan jo så fortælle dig at TV2 har dette års rettigheder til at vise F1
:)

Christian Hansen
http://www.nmweb.dk
http://www.taabelig-turbo-klub.dk

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 02-01-04 22:05

> Jeg kan jo så fortælle dig at TV2 har dette års rettigheder til at vise F1
> :)

Men tror du stadigvæk at de viser noget, nu da ham den danske superstjerne
ikke er med mere ?

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Christian Hansen

Dato : 02-01-04 22:36

"Andreas M. Hansen" <nokke99@hotmail.com> wrote in message
F1

> Men tror du stadigvæk at de viser noget, nu da ham den danske superstjerne
> ikke er med mere ?

Det er jeg da rimeligt sikker på.

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 02-01-04 22:43

> Det er jeg da rimeligt sikker på.
> --

Min kone håber at du har ret! - hun er nemlig finsk

mvh

ANdreas M. Hansen

Fra : Michael Schrøder

Dato : 03-01-04 10:43

"Morten Juel" <hehe(indsæt selv@her)starchild.dk> skrev i en meddelelse

> Kan det virkeligt være rigtigt at ingen af de danske kanaler viser
> paris-dakar i år, er det kun eurosport ??

Såvidt jeg kan se begynder TV2 Zulu at dække det fra i aften (nat

- men billederne plejer at være de samme som Eurosport og oversættelserne
dårligere...

Så jeg holder mig til Eurosport

mvh Michael