audi a4 fartpioot (Esbjerg)
Fra : Knud Rehne

Dato : 01-01-04 18:27

01.01.04

Hej allesammen og godt nytår

kan se at i er mange der har skrevet ang. mit problem der er en der skriver
at jeg ikke havde set den arm ,det havde jeg men den virkede ikke og i den
første uge hvor jeg havde bilen var det at jeg kørte til SMC. og fortalte at
den ikke virkede men så fik at vide at den var til pynt og SMC. nu får at
vide at der skal sidde og har sat en komplet fartpilot i min bil men at SMC.
Esbjerg har afmonteret den da den var defekt og nu vil de ikke sætte en i så
det virker .
Jeg har nu igen igen haft bilen på værksted fordi de selv var kommet til at
rive ledninger af under instrumentbordet så mit centrallås ikke virkede
efter de har haft bilen adskildt p.g.a vand i bilen fra en manglende siling
ved venstre forskærm og p.g.a utæt udst. som de sagde at de havde skiftet
men bilen larmede stadig da jeg kom hjem med bilen og så var jeg nede og
kikke under bilen for at se om det midterste pot var skiuftet som de sagde
til mig da jeg hentede bilen men nej igen en løgn der sad kun den gamle udst
og intet er skiftet så nu skal jeg igen undværre bilen i morgen fredag hold
kæft hvor er jeg træt af SMC. Esbjerg .

ALDRIG ALDRIG ALDRIG SKAL JEG KØBE BIL VED SMC:

MVH Knud Rehné (Esbjerg)