termostat audi a4
Fra : Hansen

Dato : 01-01-04 15:01

Hejsa og godt nytår,

Er der nogen der ved hvor termostaten i en audi a4 1,8T. I de forrige biler
jeg har haft, var det ret åbenlyst hvor den sad, men her kan jeg bare ikke
finde den.
Jeg har ikke den store mekaniske snilde, men det har heller ikke før været
nødvendigt for at finde en termostat. Og hvis der er nogen der ved der, er
der noget særligt mystikt ved at skifte den?

Mvh
Hansen

Fra : (5220)Morten Kølbæk

Dato : 01-01-04 15:58

> Er der nogen der ved hvor termostaten i en audi a4 1,8T. I de forrige
biler
> jeg har haft, var det ret åbenlyst hvor den sad, men her kan jeg bare ikke
> finde den.

Hvis du står foran bilen er den på højre side af motoren nederst. Sidder
under studsen på en slangen som sidder bag på vandpumpen.

Mvh Morten