mercedes 300d info
Fra : DavieB

Dato : 31-12-03 16:30

Jeg har lige købte en Mercedes 300D og vil godt ved hvad den har af
specificationer. Er der en venlig sjæl som har en kopi af spec. som de vil
mail til mig.
Godt Nytår
--
mvh, David

Fra : Fly Christensen

Dato : 31-12-03 16:28

On Wed, 31 Dec 2003 16:29:58 +0100, "DavieB" <david.broberg@wilby.dk>
wrote:

>Jeg har lige købte en Mercedes 300D og vil godt ved hvad den har af
>specificationer. Er der en venlig sjæl som har en kopi af spec. som de vil
>mail til mig.
>Godt Nytår

www.biltorvet.dk -> bilguider -> brugtbilsguide

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Jan Nielsen

Dato : 31-12-03 17:13

Hej

Det er afhængig af årgangen

1985-1988 109 hk
1988-1993/1994 113 hk
1993-1995/1996 136 hk

Ovenstående er taget fra hukommelsen og at vi snakker en model w124

Jan Nielsen

..:Hvis du kan lide biler, så smut forbi:.
www.fedebiler.dk

Fra : Peter J

Dato : 01-01-04 15:45

"Jan Nielsen" <jan@campingvognen.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Det er afhængig af årgangen
>
> 1985-1988 109 hk
> 1988-1993/1994 113 hk

Hej ! Een mener nu at man gik direkte fra 109 til 136 hk. Svjh var det den
20-ventilede 2,5 diesel der havde 113..... Men på den første dag i januar er
man jeg ikke heeeeeeelt sikker :)

> --
> Mvh
> Jan Nielsen

VenHils (og godt nytår)
Peter

Fra : Mogens...

Dato : 01-01-04 15:48

On Thu, 1 Jan 2004 15:45:11 +0100, "Peter J" <peju1@yahoo.com> wrote:

> Een mener nu at man gik direkte fra 109 til 136 hk. Svjh var det den
> 20-ventilede 2,5 diesel der havde 113.....

Du er forkert på den: www.mercefreaken.com

/Mogens
....bruger af MSN Messenger

Fra : Peter J

Dato : 01-01-04 16:11

"Mogens..." <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev i en meddelelse

> Du er forkert på den: www.mercefreaken.com

Hmm... Jeg var nu heller ikke helt sikker, som jeg skrev...... Tror der er
lidt virus på den øverste harddisk i dag :)

> /Mogens
> ...bruger af MSN Messenger

VenHils
Peter

Fra : Rene´

Dato : 01-01-04 22:47

Den 113 hk motor kom i 1989 den er også med lidt andre gløderør i. og der er
ikke ERG ventil på, så det er bare dejlig.

Fra : Mathias

Dato : 02-01-04 14:09

Rene´ wrote:
> der er ikke ERG ventil på, så det er bare dejlig.

Rene, hvad er ERG for en fætter?

--
Mvh. Mathias

MB 300D W124 '91

Fra : Rene´

Dato : 04-01-04 17:09

Det er tilbageførelse af ubrænde udstødningsgasser, dette er noget lort
fordi det soder ventiler til og ødelækker brændstoføkonomien.
Hvis du har en bil med dette så pil det af. det ødelægger mere end det
gavner.