Street bikes
Fra : Tue Jensen

Dato : 03-01-04 22:56

Mens jeg sidder og kigger lidt rundt på mc marked ser jeg massere af pæne
mc'er til omkring 50k(+-10k) med massere af kræfter(80 hk og op efter), men
hvor er street bikes'ene i denne klasse? Hvor er mc'en med massere af
kræfter og sportslig kørestil, men uden kåben og til samme pris?

Jeg har læst det tidligere indlæg med "100HK - 50.000" og der var flere
forlag, men alle med kåbe(så vidt jeg kan se). Skal dem der vil have noget
uden kåbe selv ud med skrællen og pille kåben af.

--

Mvh. Tue
http://www.dfmc.dk/?id389

Fra : Armand

Dato : 03-01-04 23:48

"Tue Jensen" <Mail_Me@SMUTstofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> forlag, men alle med kåbe(så vidt jeg kan se). Skal dem der vil have noget
> uden kåbe selv ud med skrællen og pille kåben af.

Den nøgne trend (f.eks: Honda Hornet, og Yamaha Fazer) er desværre ikke
ældre end at det er svært at finde nogle indenfor din prissætning :-/

Og dog: Fazeren ligger dok nok kun lige over her i lavsæson'en, endvidere
skulle
den nøgne Suzuki SV 650, være at få for ~60.000,- og slutteligt burde der
også
kunne findes Suzuki Bandit 600'er uden kåbe indenfor prislejet :-/

Prøv at gensøge med dém i baghovedet!

--
Armand.

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 04-01-04 01:00

Armand wrote:
> [...]
> burde der også
> kunne findes Suzuki Bandit 600'er uden kåbe indenfor prislejet :-/

Hej.

Det burde også snart være muligt at finde en "nøgen" Bandit 1200 til 60K
Jeg har set en '96 til 65K og Bager har set en til 52K (det _er_ sq
billigt!) i DBA.

--
Hilsen
Dennis Pedersen